دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
ناصر آقایی

حوزه/ حجت الاسلام آقایی، اجرای برنامه های میدانی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را از مهم‌ترین رسالت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام ناصر آقایی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی برگزار شد، با بیان این که شکل‌گیری منحصر به فرد انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل (ره) تعریف جدید از حکومت را به جهانیان مخابره کرد، اظهار داشت: دشمن تمام توان خود را به کار گرفته بود که اجازه ندهد اسلام در ایران پیاده شود اما مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) انقلاب را به پیروزی رسانده و از آن دفاع کردند.

وی اضافه کرد: دشمنان ایران اسلامی پیش بینی می‌کردند که ملت ایران چهلمین سال پیروزی انقلاب را نخواهند دید اما امسال چهل و سومین سال پیروزی را هم جشن خواهیم گرفت و امروز در دنیا سخن از افول آمریکا و ابرقدرت هاست و این را خود غربی‌ها بارها بیان کرده و بدان معترف هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی کارهای میدانی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را از مهم‌ترین رسالت‌های این شورا عنوان کرد و گفت: امروز مهم‌ترین وظیفه ما در عرصه‌های مختلف این است که دستاوردهای انقلاب اسلامی را به مردم تبیین کنیم، و رسانه و صدا و سیما بهترین فرصت برای این کار هستند.

وی ادامه داد: پیشرفت علمی ایران ۱۱ برابر دیگر کشورهاست و در عرصه‌های نظامی، سیاسی و … هم رشد چشم‌گیری در این سال‌ها داشتیم، اما متأسفانه نتوانسته‌ایم آن گونه که باید آن را تبیین کنیم.

حجت الاسلام آقایی در ادامه به برنامه‌های دهه فجر در آذربایجان غربی اشاره کرد و افزود: کمیته اطلاع رسانی استانی آغاز به کار کرده است که در آن‌ها روابط عمومی استانداری، اراده کل ارشاد، روزنامه‌ها، سایت‌های خبری و نمایندگان خبرگزاری‌ها عضو هستند و اخبار و رویدادهای دهه فجر را پوشش خواهند داد.

وی با بیان این که امروز در جنگ اراده، تبیین و روایت‌ها قرار داریم، گفت: باید وقایع را به صورت دقیق و درست به مردم بیان و روایت کنیم و نقش خبرگزاری، رسانه‌ها و صدا و سیما در این رابطه بی‌بدیل است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در پایان بیان کرد: بنای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این است که اگر مسئله و مشکلی پیش نیاید، راهپیمایی ۲۲ بهمن را به صورت حضوری برگزار کند.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha