جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد سادات

حوزه / رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: دهه فجر را می‌توان فرصتی مغتنم برای بازخوانی خدمات و دستاوردهای بیش از ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی بدانیم و نیز باید در این روزهای بزرگ در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب کار کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ششمین جلسه شورای قضائی کردستان، امروز با محوریت برگزاری برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی، با حضور اعضای این شورا برگزار شد.

حجت الاسلام سیدحسین حسینی، ئیس کل دادگستری استان کردستان در این نشست اظهار داشت: دهه فجر را باید زمانی برای بزرگداشت این انقلاب اسلامی دانست.

رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: انقلاب اسلامی به عنوان یک ایدئولوژی مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است و امروز شاهد تأثیرگذاری مبانی و اصول این نظام و انقلاب بر منطقه و جهان هستیم.

وی تصریح کرد: می‌توان با داشتن این ایدئولوژی و آرمان‌ها، به معنای واقعی وحدت و اسلامیت را در بین مسلمین جاری کنیم و این خود بزرگترین و درست ترین راه برای مبارزه با استکبار جهانی است.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: نظام ما نظامی برگرفته از قرآن است، بنابراین عملکرد مسئولان و مدیران باید با معیار مکتب اسلام و دین سنجیده شود و هرکاری که به عنوان مدیر و مسئول انجام می‌دهیم در قالب و چارچوب انقلاب اسلامی انجام شود.

رئیس کل دادگستری استان کردستان با اشاره به اینکه باید نسل امروز خدمات این انقلاب را به خوبی بفهمد و احساس کند، گفت: دهه فجر را می‌توان فرصتی مغتنم برای بازخوانی خدمات و دستاوردهای بیش از ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی بدانیم و نیز باید در این روزهای بزرگ در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب کار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در برگزاری برنامه‌های دهه فجر اولویت ما باید استفاده از ظرفیت‌های مردمی باشد.

در ادامه این نشست، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز در سخنانی بیان کرد: دهه فجر یادآور پیروزی حق بر باطل و نیز ایثار و فداکاری امام راحل، روحانیت، ملت و دیگر آحاد این شورا برای رهایی از دستان استکبار و استعمار است.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات اظهار داشت: ظهور انقلاب اسلامی در جهان اندیشه منحط لیبرالیسم را به معنای واقعی کلمه به چالش کشانده است و همین امر زمینه‌ای برای از بین رفتن توطئه‌های استکباری غربی‌ها برای استیلا بر ایران و کشورهای اسلامی شده است.

در پایان این مراسم برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در کردستان به صورت کامل توسط شرکت کنندگان در این جلسه تشریح شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha