دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
تصاویر / دیدار فرماندهان و خلبانان نیروی هوایی ارتش با نماینده ولی فقیه در همدان

حوزه / فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید محمد نوژه با بیان اینکه ارتش سیاسی نیست و حزب ما حزب علی است، گفت: در عرصه جبهه مقاومت اگر دشمن سر شهید حججی را برید، ما آنها را تکه تکه و نابود کردیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، امیر سرتیپ دوم پرویز مرادبکی، فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید محمد نوژه، ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان همدان، با تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: در این ایام باید یاد کنیم از حضرت امام خمینی (ره) که توانستند نهضت حسینی را در دل مردمان آشفته و پریشان ایران زنده کنند و به طاغوت و طاغوتیان بفهمانند «یدالله فوق ایدیهم» و تکیه بر جایگاه دیگران جز نیستی و نابودی چیزی نخواهد داشت.

وی، انقلاب اسلامی را یکی از شگفت انگیزترین پدیده‌های قرن خواند و گفت: در چهل و سومین سال پیروزی انقلاب، ایران اسلامی مقتدر، بالنده و باشکوه‌تر مسیری را که حضرت امام (ره) طرح‌ریزی کردند با سرعت در حال پیشرفت است.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید محمد نوژه با تاکید بر اینکه امروز ارتش بر خود می بالد که در راستای تأمین امنیت، اقتدار و توان نظامی در کنار مردم و پشت سر ولایت ایستاده است، خاطره نشان کرد: شعار ارتش فدای ملت، امت و ولایت از ابتدای انقلاب سر داده شد و در تمام سال‌های گذشته در ابعاد مختلف به منصه ظهور رسانده است.

وی افزود: مگر می‌توان از انقلاب صحبت کرد و بیعت تاریخی ارتش فراموش شود و یا از تثبیت انقلاب صحبت کرد و از جانفشانی شهدای ارتش حرفی بیان نشود.

امیر مرادبکی با بیان اینکه ضربات ارتش در تثبیت انقلاب اسلامی چنان سخت بود که در اولین ترور ناجوانمردانه، دشمن سپهبد قرنی را به شهادت رساند، یادآور شد: ارتش دوشا دوش سپاه قهرمان، در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفرینی کرد و در عملیات‌های مختلف حضوری مستمر و تأثیرگذار داشت.

وی با تاکید بر اینکه ارتش مقتدرانه کنار ملت ایستاده و از ولایت پشتیبانی خواهد کرد، اظهار داشت: ارتش بعد از جنگ نیز با اتکا به خود، در حال ساخت انواع موشک‌ها، تجهیزات و هواپیماها است.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید محمد نوژه با بیان اینکه ذره‌ای از عهد خود کوتاه نخواهیم آمد، یادآورد شد: در عرصه جبهه مقاومت نیز اگر دشمن سر شهید حججی را برید، ما آنها را تکه تکه و نابود کردیم.

وی تصریح کرد: ارتش سیاسی نیست و حزب ما حزب علی است و افتخار می‌کنیم که ارتش دارای خانواده‌ای انقلابی است.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha