چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
تصاویر/ نشست مدیران تشکلهای دینی فعال در عرصه بین الملل

حوزه/ حجت الاسلام سلیمانی، گفت: ما به صورت تخصصی به عرصه دیجیتال مارکتینگ ورود داشته و یک آکادمی را در سطح بین الملل با هدف تربیت نیروهای توانمند در این حوزه تشکیل داده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سلیمانی مدیر مؤسسه به سوی بیداری در نشست بررسی فعالیت‌های تشکل‌های دینی حوزه در عرصه بین الملل که با حضور مدیران این تشکل‌ها و در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه برگزار شد، گفت: این مؤسسه در راستای پرداختن به فضای مجازی به بازتولید محتوای دینی به صورت دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ پرداخته است.

وی افزود: ما به صورت تخصصی به عرصه دیجیتال مارکتینگ ورود داشته و یک آکادمی را در سطح بین الملل با هدف تربیت نیروهای توانمند در این حوزه تشکیل داده ایم.

حجت الاسلام سلیمانی خاطرنشان کرد: ما نیاز داریم مرکز رشدی را با روش استاندارد در حوزه علمیه قم ایجاد کنیم که در مرحله اول به بررسی کمبودها و نیازهای مؤسسات مختلف بین المللی حوزوی بپردازد.

وی تولید محتوای دیجیتال را از ضروریات عرصه تبلیغ دانست و گفت: در ۶ ماه گذشته حدود ۴۰۰۰ دقیقه محتوای دیجیتال را برای آکادمی خود تولید کرده ایم که یک انجین در این راستا می‌باشد تا به گروه‌های مختلف ارائه خدمات داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha