دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
راهپیمایی خودرویی 22 بهمن

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامیاعلام کرد: به علت شرایط خاص کرونایی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در شهرهای قرمز به صورت خودرویی و موتوری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین موسی‌پور در خصوص برگزاری مراسم یوم الله ۲۲ بهمن، گفت: مراسم جشن ملی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در تهران و شهرهای با رنگ کرونایی قرمز به صورت خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد تا خانواده‌ها با آرامش خاطر بیشتری در جشن طلوع چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب حضور یابند.

وی ادامه داد: در شهرهای دیگر، راهپیمایی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد و همچنین همه تجمعات یوم الله ۲۲ بهمن در سراسر کشور می‌بایست در فضای باز و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: برنامه‌های بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تنوع و گستردگی بیشتری در بالغ بر ۱۵۰۰ شهر و ۳۰ هزار روستا در حال برگزاری است.

وی افزود: بعد محتوایی و عمق بخشی به برنامه‌ها با محوریت تبیین دستاوردهای انقلاب در عرصه‌های مختلف و آثار این حماسه عظیم در داخل و در خارج، جهاد تبیین و روایتگری در مقابل جنگ روایت‌ها، تحریف و تخریب دشمن، جز برنامه‌های در حال اجراست. حلقه‌های معرفتی و جلسات گفتگو محور در بسیاری از دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی، مراکز فرهنگی و همچنین در حدود ۶۰ هزار مسجد و ۴۰ هزار پایگاه بسیج برگزار می‌شود.

وی بیان داشت‌: برنامه‌های ویژه‌ای برای شب ۲۲ بهمن در مساجد و محلات به همراه نورافشانی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha