سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
امام جمعه رودسر

حوزه/ حجت الاسلام روحانی گفت: آقای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با دبیر جشنواره فیلم فجر چه برخوردی کردی؟ همه باید فریاد بزنیم، ما اجازه نمی‌دهیم در این کشور علیه اسلام و شهدا حرفی زده بشود؛ آقای وزیر من جای تو بودم استعفا می‌دادم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در گیلان، حجت الاسلام تقی روحانی، امروز در خطبه‌های نمازجمعه رودسر با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه، اظهار داشت: امسال در این جشنواره فیلم فجر انقلاب اسلامی که هر سال برگزار می‌شود چه خبر است؟ ما با هیچ دولتی عقد اخوت نبستیم و با هیچ کسی تعارف نداریم.

وی افزود: به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همه دست اندرکاران جشنواره فیلم فجر تذکر باید داده شود، یک طرف قضیه بدحجابی‌هایی بود که در جشنواره رخ داد، و طرف دیگر قضیه آن خانمی بود که پشت تریبون رسمی، ازدواج سفید را تبلیغ و حتی فتوا هم می‌دهد؛ آقای وزیر چرا نزدی به دهن این خانم؟

حجت الاسلام روحانی ادامه داد: در دولت انقلابی که رأس این دولت حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی که خود دو سال خادم امام رضا (ع) بود، انتظار نداشتیم در پشت تریبون رسمی علناً علیه اسلام آن هم با آن پیشینه بدحجابی که آن خانم داشت، بشنویم.

خطیب جمعه رودسر افزود: آقای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با دبیر جشنواره چه برخوردی کردی؟ همه باید فریاد بزنیم، ما اجازه نمی‌دهیم در این کشور علیه اسلام و شهدا حرفی زده بشود؛ آقای وزیر من جای تو بودم استعفا می‌دادم.

وی با درخواست از قوه قضائیه برای برخورد با این مظهر فسادی که در این جشنواره اتفاق افتاد، اظهار داشت: در مرکز جمهوری اسلامی وقتی چنین فسادی رخ می‌دهد از دیگر شهرستان‌ها چه انتظاری داریم.

روحانی افزود: پشت‌سر جشنواره فیلم فجر طراحی‌های حساب شده‌ای قرار دارد که به همین راحتی در دولت انقلابی، یک زن فتوا به حلیّت فرزندی می‌دهد که با ازدواج سفید به دنیا می‌آید.

امام جمعه رودسر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که در همین ماه بهمن فرموده بود، گفت: اگر مسئولین به آنها توجه نکند قطعاً اثر عکس خواهد گذاشت، رهبر انقلاب به دو نکته اساسی اشاره کردند:

نکته اول: تهاجم ترکیبی دشمن بود که همه باید مراقب بود و باید از دفاع خارج شد و حملات ترکیبی بر علیه دشمن داشته باشیم.

نکته دوم: جهاد تبیین بود که همین مطالبی که عرض کردم مصداق جهاد تبیین است و نباید بگذاریم بعد از ۴۳ سال از انقلاب، انقلاب اسلامی به سخره گرفته شود. جهاد تبیین حضرت زینب (س) باعث شد که الان نام امام حسین (ع) سر زبان‌ها باشد و تا قیامت هم خواهد ماند. (اگر زینب نبود کربلا در کربلا می‌ماند.)

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    2 35
    خداوند این امام جمعۀ شجاع و صریح اللهجه را حفظ نماید که حرف دل همۀ ما را زد و ان شاءالله اگر وزیر وزارتخانه فخیمۀ ارشاد به اصطلاح اسلامی درد دین داشته و گوش شنوا، برای دفاع از اسلام و پیاده شدن احکام نورانی آن هرچه سریعتر استعفا خواهد داد.
  • اللهم عجل لولیک فرج IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    0 35
    خداراشکر درمملکت اسلامی یه مرد پیدا شد وبدون ترس حرف دل مردم را زد اقای وزیر ارشاد سکوت در مقابل این افتضاح گریها نشانه رضاست
  • محمّد جواد IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    0 32
    بسم الله الرّحمن الرّحیم صلوات احسنت استاد
  • فاطمه IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    0 33
    باید با این مظاهر فساد علنی که مصداقش در جشنواره های اینچنینی به وفور دیده میشود و بخصوص سلبریتی های نچسبی که به زور عمل و پروتز کردن جسم کثیفشون میخواهند دیده بشوندو خودشان را نشان دهند برخورد جدی بشود وضع بی حجابی این ....تمام زحمات و موعظه ها را خنثی میکنند ....
  • یاسین IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    43 0
    امام جمعه محترم! شما اگر جای وزیر ارشاد نیستید، در جایگاه خودتان که هستید! بین خود و خدای بزرگ، بررسی کنید و ببینید به‌عنوان امام جمعه همان منطقه در تقویت اعتقادات دینی مردم، رشد و ارتقای فضایل اخلاقی و رفع ناهنجاری‌های فرهنگی، اجتماعی و... چقدر توفیق داشته‌اید؟ اگر قرار است وزیر به خاطر اظهارنظر غلط یک فیلم‌نامه‌نویس استعفا دهد، کدام مسئول می‌تواند سر کارش باقی بماند؟ ای کاش به‌جای (یا لااقل در کنار) این‌همه جنجال‌، کمی هم می‌اندیشیدیم که از کجا به کجا رسیدیم و این مسیر قهقرایی چگونه پیموده شد که جامعه به این نقطه بحرانی رسید! عدم آسیب‌شناسی عالمانه و جامعه‌شناسانه و برطرف‌نکردن زمینه‌ها و علت‌های بروز ناهنجاری‌ها، ما را در دور باطل مواجهه مستمر با معلول‌ها متوقف کرده و مدام باید گوش به‌زنگ باشیم که چه کسی چه حرفی زد یا چه چیزی نوشت تا ما با احساس تکلیف، موج دیگری از هیجانات رسانه‌ای راه بیندازیم و... . فتأمل!
    • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
      33 4
      یاشاسین یاسین👏👏👏
  • مجتبی IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    33 0
    یک فایل صوتی درومد همه ساکت و یک نفر نپرسید چیه ،‌ این همه افتضاح مالی و اخلاقی در این مملکت دم بر نمیارید علیه این موضع گیری همه تان صریح اللسان شدید .
    • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
      18 0
      چه می‌دانیم! شاید هم این موج‌آفرینی‌های رسانه‌ای، برای انحراف افکار عمومی و تحت‌الشعاع قرار دادن همان فایل صوتی باشد!!