چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
کد خبر: 1013011
۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
نمازخانه

حوزه/ مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد در هفتمین اجلاس استانی نماز یزد گفت: مدارس استان یزد بیش از ۹۵ درصد نمازخانه دارند و تنها پنج درصد تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، حجت الاسلام سید اکبر موسوی، پیش از ظهر امروز در هفتمین اجلاس استانی نماز یزد با خیر مقدم به همه مردم شرکت کنندگان در این مراسم از اهتمام استاندار یزد به امر نماز قدردانی کرد

مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد اظهار کرد: مدارس استان یزد بیش از ۹۵ درصد نمازخانه دارند و تنها پنج درصد تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی، از استاندار پیشین یزد در تأمین ۱۳ هزار متر مربع فرش سجاده ای برای نمازخانه های مدارس استان یزد در حاشیه اجلاس استانی نماز سه سال پیش تقدیر کرد و افزود: ۱۰ هزار متر مربع دیگر مورد نیاز نمازخانه های مدارس است.

حجت الاسلام موسوی، با ابراز گلایه از عدم اختصاص مکانی برای نمازخانه در پاساژهای یزد، گفت: در حالی که مغازه های متعددی در یک پاساژ بزرگ دیده می شود اما در زمینه اختصاص مکانی برای نماز برنامه ریزی نشده است.

وی، اذعان کرد: یزد در مسیر چهار محور بزرگ ترانزیتی قرار دارد که در همه این مسیرهای چهارگانه در هر ۱۱ کیلومتر مکانی برای نماز از جمله مسجد، استراحتگاه بین راهی و ... اختصاص دارد و از استان دارالعباده جز این انتظار نیست.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha