دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
کد خبر: 1014498
۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
ی

حوزه / در مراسمی از عاملین و مؤدیان زکات شهر قمصر تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام مجید سهراب زاده، مسئول شورای زکات کاشان، شب گذشته در مراسم تجلیل از عاملین و مودیان زکات در مسجد النبی(ص) قمصر با تبریک نیمه شعبان، از جمع آوری ۷۵ میلیارد ریال زکات واجب و مستحب توسط شورای زکات کاشان خبر داد و گفت: از این مقدار زکات، ۱۳ میلیارد ریال آن در شهر قمصر جمع آوری شده است.

مسئول شورای زکات کاشان با بیان اینکه شهر قمصر رتبه برتر جمع آوری زکات شهرستان کاشان را کسب کرده است، افزود: زکات جمع آوری شده در ساخت منزل محرومان، جهیزیه، درمان، تحصیل و معیشت نیازمندان شهرستان و پروژه های عام المنفعه هزینه شده است.

وی ادامه داد: ۴ هزار و ۲۰۰ دست پوشاک به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان از طرف خیرین و تولید کنندگان روستای «قه» مقیم تهران، بین نیازمندان شهرستان کاشان توزیع شد.

حجت الاسلام محمد حسین کتابچی، امام جمعه قمصر نیز در این مراسم ضمن قدردانی از خیرین و گلابگیران بخش قمصر و تبریک میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج)، گفت: محبت و عطوفت امام زمان (عج) به تمام مخلوقات جهان، خصوصا شیعیان بی نهایت است.

وی، با تسلیت ارتحال حضرت آیت الله علوی گرگانی، ادامه داد: ایشان عمرشان را در ترویج دین اسلام و خدمت به محرومین سپری کردند.

امام جمعه قمصر، نقش خیرین در کمک به نیازمندان را ستود و گفت: بر اساس روایات هیچ عملی بالاتر از کمک به دیگران و گره گشایی و دستگیری از نیازمندان نیست.

در پایان این مراسم از سید مصطفی دولت آبادی خبرنگار خبرگزاری حوزه به عنوان رسانه فعال در ترویج فرهنگ زکات در منطقه کاشان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

پایان پیام

فعالان و مؤدیان زکات بخش قمصر تجلیل شدند + عکس

فعالان و مؤدیان زکات بخش قمصر تجلیل شدند + عکس

فعالان و مؤدیان زکات بخش قمصر تجلیل شدند + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ستاره IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    0 0
    دستمریزاد👍👍👍👍