دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
حجت الاسلام رمضانی

حوزه/ دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: تفکر جدایی دین از سیاست توطئه غربی ها برای پیشبرد اهداف خودشان است، و اینکه دین را زاییده ذهن می‌خوانند و یا آن را به‌عنوان یک توهم به مردم معرفی کردند، توجیهاتی برای از بین بردن ارزش دین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین رضا رمضانی، پنج شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ بعد از نماز مغرب و عشاء، در جشن نیمه شعبان شهرستان آستارا که در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار شد، به بیان تفکر غلط و اشتباه درباره جدایی دین از سیاست پرداخت و گفت: تفکر جدایی دین از سیاست توطئه غربی ها برای پیشبرد اهداف خودشان است، و اینکه دین را زاییده ذهن می‌خوانند و یا آن را به‌عنوان یک توهم به مردم معرفی کردند، توجیهاتی برای از بین بردن ارزش دین است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه امروز دین و افراد متدین قدرتمند شده‌اند، تصریح کرد: زمانی بلوک شرق و غرب بود، ولی امروزه تقابل بین اسلام و استکبار بوده و این موضوع به برکت ظهور شئون مختلف دین است.

وی ادامه داد: امروز در دانشگاه‌های برجسته دنیا، از اسلام بحث می‌شود؛ رژیم صهیونیستی، برای مبارزه با اسلام، دانشگاه اسلامی درست کرده که فهمی از اسلام به دست بیاورد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به کثرت مسلمانان جهان، گفت: در ایام دهه محرم، درخیابان‌های لندن عزاداری خیابانی صورت می‌گیرد و نوای یا حسین(ع) و یا مهدی(عج) سر داده می‌شود. همه اینها نشانه گسترش و پیروزی اسلام در سراسر دنیا است.

انتهای پیام

خبرنگار ماهان پارسا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha