جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
امام جمعه بندرعباس

حوزه/ امام جمعه بندرعباس، با بیان اینکه دلارهای کثیف سعودی، مجامع حقوق بشری جهان را ساکت کرده است، گفت: باید از رئیس جمهور آمریکا پرسید که اگر شما به دنبال جنایتکاران جنگی هستید، آیا عمل آل سعود در گردن زدن ۸۱ نفر، جنایت جنگی محسوب نمی‌شود؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با تبریک ولادت امام زمان (عج)، اظهار داشت: مسلمانان لازم است که امروز تلاش کنند تا شبیه آن حضرت باشند و این مهم با تقوا، تلاش، کار و مسئولیت‌پذیری محقق خواهد شد.

وی با ذکر این نکته که جبهه نورانی مقاومت، در حال بیداری کشورها در مناطق مختلف جهان است، عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران شرایطی را در سطح منطقه خاورمیانه و جهان ایجاد کرده است که دشمن متحیر و پریشان شده است.

امام جمعه بندرعباس، با بیان اینکه جبهه مقاومت در فراسوی مرزهای ایران در حال فعالیت است، تصریح کرد: امام علی (ع)، فرمودند : "اجازه ندهید شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که در خانه‌های خود با دشمن مبارزه کنید. " و لذا ما نیز امروز در راستای این فرمایش حضرت مرزهای خود را کنار گوش دشمنان برده‌ایم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به روز سربازان گمنام امام زمان (عج)، خاطرنشان کرد: به تمام نیروهایی که در عرصه مسائل اطلاعاتی فعالیت می‌کنند خداقوت می‌گویم، چراکه امروز امنیت و آسایشی که داریم، مرهون مجاهدت‌های این عزیزان است.

وی با اشاره به سکوت مجامع حقوقی جهانی در خصوص جنایت عربستان، تشریح کرد: رژیم آل سعود ۸۱ انسان را در یک روز توسط جلادهای خود، بدون هیچ گناهی در مقابل چشمان دنیا، گردن می‌زند، اما تمام مجامع حقوقی دنیا در برابر این جنایت حقوق بشری، سکوت کرده‌اند.

امام جمعه بندرعباس، با ذکر این نکته که دلارهای کثیف سعودی، مجامع حقوق بشری جهان را ساکت کرده است، افزود: این عمل عربستان یک جنایت جنگی است و لذا این سئوال را باید از رئیس جمهور آمریکا پرسید که اگر شما به دنبال جنایتکاران جنگی هستید، آیا عمل آل سعود در گردن زدن 81 نفر، جنایت جنگی محسوب نمی‌شود؟

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده ابراز کرد: رژیم آل سعود در لابه لای این ۸۱ نفر ۲ سرباز اسیر یمنی را نیز به شهادت رساندند که طبق قوانین حقوق بشر اعدام سرباز اسیر، جنایت جنگی محسوب می‌شود، اما نه رسانه‌ها و نه مجامع غربی به این موضوع نمی‌پردازند.

وی، با اشاره به حمله ایران به مقر جاسوسان موساد در کردستان عراق، عنوان کرد: مقر جاسوسان اسرائیلی در اربیل عراق را مورد هدف دقیق قرار دادیم و این عمل دارای پیام‌های بسیار مهمی بود.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: این حمله می‌توانست از داخل کشور سوریه انجام شود اما بنا به دلایلی از داخل ایران حمله صورت گرفت. علاوه بر این قدرت نمایی، نشان دادیم که بانک اطلاعاتی قوی از صهیونیست‌ها داریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده خاطرنشان کرد: به کشورهایی که دل به تامین امنیت از طریق رابطه با رژیم صهیونیست بسته‌اند، این پیام مهم را صادر کردیم که رژیم صهیونیسیتی که حتی توانایی مراقبت از خود را ندارد، چگونه می‌تواند امنیت کشورهای دیگر را تامین کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha