شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
سردار نادر ادیبی

حوزه/ سردار ادیبی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه فرهنگی نظامی راهیان نور ارتش گفت: امروز متولیان امر انقلاب و مجموعه راهیان نور، باید مسیرهای رفتن به سمت خدا و سعادت واقعی را بازگو کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اهواز، سردار نادر ادیبی، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور، امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه فرهنگی نظامی راهیان نور ارتش جمهوری اسلامی ایران که در منطقه آب تیمور برگزار شد، اظهار کرد: این منطقه یادآور رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس در عملیات بیت‌المقدس و روزهای آغازین جنگ است که باید حوادث آن دوران را برای مردم به نمایش گذاشت تا بدانند در آن ایام چه حماسه‌هایی آفریده شده تا اسلام حفظ شود.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور افزود: در دوران دفاع مقدس رزمندگان ما برای اینکه بلاها را از سر کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفع کنند تلاش و مجاهدت‌های بسیاری کرده و همه هستی خود را تقدیم اسلام کردند و راه را برای جلوگیری از سلطه بر کشور بستند و موفق شدند ایران اسلامی را به سلامت از آن دوران سخت عبور دهند.

وی با اشاره به اینکه در آن زمان همه کفر در مقابل همه تمامیت اسلام ایستاد اما با ایمان و توکل به خداوند متعال توانستیم موفق شویم اضافه کرد: این حقایق آشکار و درست از اسلام و کشور ما و مبانی انقلاب و آنچه در آن دوران اتفاق افتاده باید با روش‌های مختلف به مردم یادآوری شود.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور اظهار داشت: امروز مثل تخریب‌چی‌های زمان دفاع مقدس که مسیر را باز می‌کردند تا بقیه به اهداف خود برسند، باید عمل کنیم و در این دوران سخت که همه هجمه‌ها برای به تزلزل درآوردن افکار ما در تلاشند، این مسیر را باز نگاه داریم و با تمام توان موانع را برداریم.

وی فعالیت‌های دست اندرکاران راهیان نور را حسنه‌ای بزرگ تلقی و تأکید کرد: تلاش در جهت تحکیم نظام و انقلاب اسلامی، بزرگترین حسنه‌ای است که فرد در زندگی انجام داده و بی‌شک محبت خداوند، اهل بیت(ع) و شهدای گرانقدر شامل او خواهد شد.

نمایشگاه فرهنگی نظامی راهیان نور ارتش که با حضور سردار نادر ادیبی دبیر قرارگاه راهیان نور کشور، امیر سرتیپ سیفی فرمانده قرارگاه راهیان نور ارتش، امیر سرتیپ بیدادی ارشد نظامی ارتش در جنوب غرب کشور و امیر سرتیپ ملک از فرماندهان پدافند هوایی ارتش و با هدف بازدید و خدمت رسانی به زائران راهیان نور افتتاح شده، گوشه‌ای از نقش رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس را برای زائران به نمایش گذاشته است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در هفت یادمان و سه نمایشگاه بزرگ فرهنگی، آماده خدمت رسانی به زائران است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha