یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
امام جمعه میناب

حوزه/ امام جمعه میناب گفت: مسئولین استانی و شهرستانی تاکید رهبر معظم انقلاب در رابطه با هزینه کردن منابع ارزی در حوزه‌های زیرساختی کشور را جدی بگیرند و سهم شهرستان میناب در پروژه‌های زیربنایی و اساسی مورد توجه قرار گیرد، چرا که متاسفانه این شهرستان شرایط مناسبی در بخش‌های زیربنایی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام محسن ابراهیمی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه میناب، ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع)، اظهار داشت: امام حسن(ع) مجمع فضائل الهی بود که لازم است مسلمانان با تفکر در سیره ایشان، از آن بهره‌مند شوند.

وی با ذکر این نکته که همسایه داری، مردم داری و قدرشناسی را از امام حسن مجتبی(ع)، بیاموزیم، عنوان کرد: لازم است تا تلاش کنیم که سبک زندگی خود را به سمت سبک زندگی امام حسن(ع) نزدیک کنیم.

امام جمعه میناب، با اشاره بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام، خاطر نشان کرد: مسئولین استانی و شهرستانی تاکید رهبر معظم انقلاب در رابطه با هزینه کردن منابع ارزی در حوزه‌های زیرساختی کشور را جدی بگیرند و سهم شهرستان میناب در پروژه‌های زیربنایی و اساسی مورد توجه قرار گیرد، چرا که متاسفانه این شهرستان شرایط مناسبی در بخش‌های زیربنایی ندارد.

حجت الاسلام ابراهیمی، با اشاره به مشکلات شهرستان میناب در حوزه راه روستایی و شهری، گفت: مسیر ۹۵ دستگاه تا دانشگاه میناب بسیار حادثه خیز است و از مسئولان استانی و کشوری درخواست داریم تا به این موضوع به صورت جدی ورود کنند.

وی با ذکر این نکته که اغلب محلات میناب جزء بافت فرسوده محسوب می‌شود، اظهار داشت: ساماندهی بافت فرسوده در شهرستان میناب نیازمند عزمی ملی و همگانی است.

امام جمعه میناب تصریح کرد: از روستای کرگان تا کریان میناب و بخش سندرک با چالش کمبود آب شرب روبرو هستند که از شرکت آب و فاضلاب درخواست رسیدگی در این حوزه را داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha