دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
حجت الاسلام عادلپور

حوزه/ حجت‌الاسلام عادل‌پور با تأکید بر اینکه وضعیت اقتصادی خرمشهر مطلوب نیست، گفت: به نظر می‌آید اراده‌ای پشت این قضیه است که اجازه نمی‌دهد واردات کالای ته‌لنجی در خرمشهر محقق و استفاده مردم از مرز محقق شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور، امام‌جمعه خرمشهر، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرمشهر، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و مناسک و اعمال پیش رو، اظهارداشت: ماه رمضان، فرصت بهره‌وری از نعمات و برکاتی است که خداوند متعال برای مردم مهیا ساخته و خوشا به حال کسانی که از این نعمات استفاده کنند.

وی، با اشاره به فضیلت شب‌های قدر گفت: باید خود را برای شب‌های قدر آماده کنیم؛ چراکه سعادت و عاقبت‌به‌خیری ما مردم در این شب‌ها رقم خواهد خورد.

حجت‌الاسلام عادل‌پور، در بخش دیگری از سخنان خود، وجود مرزهای زمینی و دریایی در این شهرستان را ظرفیتی بی‌نظیر و ویژه برای کشور دانست و اظهارداشت: خرمشهر، به‌عنوان شهری که هم‌مرز خاکی و هم‌مرز دریایی دارد، یکی از مناطق کم‌نظیر در سطح کشور بوده که متأسفانه از این ظرفیت برای پیشرفت و درآمد مردم بومی استفاده نمی‌شود.

وی با تأکید بر اینکه وضعیت اقتصادی خرمشهر مطلوب نیست، تصریح کرد: به نظر می‌آید اراده‌ای پشت این قضیه است که اجازه نمی‌دهد واردات کالای ته‌لنجی در خرمشهر محقق و استفاده مردم از مرز محقق شود.

حجت‌الاسلام عادل‌پور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مسئولان، خاطرنشان کرد: دیدار حضوری رهبر انقلاب با مسئولان که پس از ۲ سال تعطیلی به دلیل کرونا، صورت گرفته نکات و محورهای مهمی داشت که باید تفسیرا به آن‌ها پرداخت.

امام‌جمعه خرمشهر، در پایان ضمن تبریک روز ارتش، گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ارتش راهبردی و بازوی قدرتمند جمهوری اسلامی بوده و در همه صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف خوش درخشیده و امروز ملت قدردان ارتش است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha