دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: روز قدس را می‌توان تداعی‌گر وحدت جهان اسلام در برابر کفر دانست و همه امیدواریم که به زودی قدس شریف از چنگال رژیم منحوس صهیونیستی رهایی یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: امروز لازم است تا از حضور تاریخی و ماندگار مردم سراسر ایران به ویژه سنندج در راهپیمایی قدس تقدیر ویژه‌ای داشته باشیم.

امام جمعه سنندج گفت: امروز ملت و مسئولان ایران به تمام جهانیان نشان دادند که دوستدار و غمخوار واقعی ملت مظلوم فلسطین و قدس شریف هستند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: روز قدس را می‌توان تداعی‌گر وحدت جهان اسلام در برابر کفر دانست و همه امیدواریم که به زودی قدس شریف از چنگال رژیم منحوس صهیونیستی رهایی یابد.

ماموستا رستمی ادامه داد: البته رسیدن به این آرمان بزرگ و اسلامی نیازمند ایجاد وحدت واقعی و عملی در بین مسلمین جهان است.

امام جمعه سنندج در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته معلم، اظهار کرد: آموزگاران سرمایه‌های معنوی و انسانی هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند، بنابراین حمایت از این قشر لازم است که از اولویت‌های هر دولتی باشد.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه امنیت از نعمت‌های بسیار ارزشمند است که ضروری است قدردان آن باشیم، خاطرنشان کرد: امروز مشکلات اقتصادی فشارهای بسیاری بر اقشار مختلف مردم وارد کرده، که لازم است برای این مهم چاره اندیشی ضروری و عملی صورت گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha