دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
حجت الاسلام رستگار

حوزه/ حجت‌الاسلام رستگار، با بیان اینکه قدرت بازدارندگی جبهه مقاومت اسلامی جهان استکبار را به زانو درآورده است، گفت: امروز به لطف الهی، کشورهای اسلامی منطقه تبدیل به یک جبهه مقاومتی شده‌اند که قدرت بازدارندگی داشته و اسراییل را به زانو درآورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام رستگار، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خوزستان، در جمع طلاب بسیجی گردان امام علی(ع)، با بیان اینکه آشنایی با شرایط حاکم بر زمان چه در قیاس داخلی و چه بین‌المللی برای شما پرچم‌داران جنگ روایت‌ها، لازم است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در زمانی به وقوع پیوست که جهان به دو بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود، اما با این حال پس از گذشت ۴۳ سال از انقلاب، آن نهال کوچک به درختی تنومند تبدیل شده است.

وی با اشاره به عبارت تاریخی رهبر انقلاب مبنی بر «دنیا در پیچ تاریخی قرار گرفته است»، گفت: امروز ایران اسلامی در جایگاه و مقیاس بین‌المللی به‌عنوان یک قدرت برتر شناخته می‌شود و در این زمینه به استناد سخنان متفکرین خارجی، قوی‌ترین فرهنگ در میان فرهنگ‌ها، فرهنگ انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر اسلام ناب محمدی است.

حجت‌الاسلام رستگار، با بیان اینکه تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی به نفع جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: امروز به لطف الهی، کشورهای اسلامی منطقه تبدیل به یک جبهه مقاومتی شده‌اند که قدرت بازدارندگی داشته و اسراییل را به زانو درآورده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خوزستان، در پایان اقتدار جبهه مقاومت اسلامی را موجب افتخار مسلمانان و ترس جهان غرب و استکبار دانست و گفت: غربی‌ها به‌صراحت اعلام می‌کنند که نگران گسترش جبهه مقاومت هستند اما نمی‌دانند که آینده از آن اسلام عزیز با محوریت جمهوری اسلامی ایران و با تفکر و اندیشه مهدوی است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha