دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
محصولات

حجت الاسلام و المسلمین امیریان از تولید و رونمایی از دستاوردهای محتوایی جدید حوزه علمیه اصفهان در عرصه سیاسی خبر داد.

حجت الاسلام مجتبی امیریان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در اصفهان، با اشاره به تشکیل مجمع طلاب سیاسی حوزه علمیه متشکل از ۷۰ نفر از طلابی که طی چندین سال در دوره تربیت مربی سیاسی حوزه علمیه اصفهان شرکت کرده اند، اظهار کرد: محتواهای غنی سلسله نشست های جریان شناسی سیاسی تربیت مربی حوزه علمیه اصفهان به صورت محتواهایی دسته بندی شده در قالب سی دی برای استفاده عموم طلاب تهیه و تولید شد.

مسئول واحد فرهنگی حوزه علمیه اصفهان در مورد کمیت و کیفیت محصولات، ابراز کرد: سه محصول در همایش طلاب سیاسی حوزه علمیه اصفهان رونمایی شد که هرکدام با ویژگی ها و اهداف خاصی تولید شده است.

وی در پیرامون محصولات محتوایی تولیدشده، افزود: اثر اول مشتمل بر مجموعه صوت های دو دوره سیاسی دکتر محسن سلیمانی استاد دانشکده سیاسی دانشگاه تهران است که با موضوع جریان شناسی فکری، فرهنگی و سیاسی می باشد.

حجت الاسلام امیریان ادامه داد: اثر دوم به دو دوره تربیت مربی سیاسی متعلق بوده که حاوی صوت همه اساتید دوره های سیاسی در اصفهان است که با موضوع بندی زیبا و قابلیت جستجو آماده و در دسترس عموم قرار گرفت.

وی ابراز کرد: اثر سوم متعلق است به کارشناس متخصص، سید رضا حجازی که بصورت ضبط استودیویی در ۵۷جلسه ۲۰دقیقه ای تحت قالب یک دوره جریان شناسی برای طرح رشد و تعالی حوزه علمیه آماده شده است.

رونمایی از سه دستاورد محتوای سیاسی حوزه علمیه اصفهان

رونمایی از سه دستاورد محتوای سیاسی حوزه علمیه اصفهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha