دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
مصاحبه علمی متقاضیان تدریس در مقطع سطح ۲حوزه خواهران همدان

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان همدان از برگزاری مصاحبه علمی متقاضیان تدریس در مقطع سطح۲ حوزه های علمیه خواهران استان همدان خبر داد.

راضیه عظیمی فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان از برگزاری مصاحبه علمی داوطلبین متقاضی تدریس در مقطع سطح ۲ استان همدان خبر داد و گفت: فرایند جذب اساتید مقطع سطح ۲ پس از اعلام فراخوان و درخواست مدارس، آغاز و داوطلبین متقاضی تدریس در مرحله نخست ،در آزمون کتبی به رقابت پرداختند .

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان همدان ادامه داد: هدف از برگزاری آزمون، تأمین نیاز اساتید مدارس در مقطع سطح دو بر اساس استعداد داوطلبین متقاضی تدریس و استفاده از ظرفیت فارغ التحصیلان در مدارس می باشد.

وی افزود: تعداد ۴۰ نفر متقاضی شرکت در آزمون بودند که پس از اعلام نتایج مرحله اول از قبول شدگان در آزمون بر اساس منابع مصاحبه علمی، توسط تیم اساتید ارزیاب، مصاحبه علمی به عمل آمد و داوطلبینی که نمره قبولی را در مصاحبه علمی کسب نمایند، وارد مرحله مصاحبه عمومی و تست روانشناسی خواهند شد.

خانم عظیمی فر در پایان گفت: پس از انجام مراحل جذب اساتید و قبول شدگان نهایی، دوره های ضمن خدمت اساتید از جمله دوره مهارت های تدریس، قبل از ورود به عرصه تدریس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha