دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
علم الهدی

حوزه/ کاروان ۱۰۰۰ نفره خدام الحسین(ع) شهرداری مشهد برای ارائه خدمت به زائران سیدالشهدا(ع) در اربعین حسینی به کربلا اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، کاروان ۱۰۰۰ نفره کارکنان شهرداری مشهد متشکل از ۶۰۰ پاکبان،۳۷۰ راننده و ۱۳۰ اتوبوس و ۶۰ اتومبیل خدمت رسان برای ارائه خدمت به زائران اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین حسینی به کربلا اعزام شدند.

این کاروان امروز پس از تجمع در میدان شهدا و برای دریافت اذن خدمت از حضرت ثامن الحجج(ع) به سمت حرم مطهر رضوی حرکت کرده و در بست حرعاملی نماز ظهر و عصر را اقامه کردند.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در جمع اعضای کاروان اربعین خدام الحسین (ع) شهرداری مشهد اظهار کرد: زندگانی انسان همواره در حال تغییر و تبدیل است و لذا نمی‌توان بر هیچ‌چیز تکیه کرد و از قدرت و ثروت گرفته تا توانایی‌های جسمی و برخورداری‌های مادی، همه‌چیز غیرقابل اتکاست. بر همین اساس، انسان از ابتدای دوران جوانی خود باید دقت کند که عشق به چه مفهومی و امید به چه هدفی در زندگی او وجود دارد زیرا اگر انتخاب انسان در این باره نادرست باشد، تمام مسیر زندگی او دچار انحراف و انحطاط می‌شود.

وی افزود: همه جریان‌های احساسی زندگانی ابناء بشر به دنبال یک اندیشه و فکر شکل می‌گیرد و اگر اراده انسان در هدف قراردادن رضای الهی سرلوحه همه امورات زندگی و خواسته‌ها و امیال او شود، سرنوشت بنده حتماً و قطعاً ختم به حقیقت خواهد شد و انسان به جایگاهی می‌رسد که حتی ملائکه الهی به آن دست نیافته‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با تأکید بر اینکه انبیای الهی شاخص‌ترین الگو برای آحاد انسان‌ها هستند، خاطرنشان کرد: بنا به نص صریح قرآن کریم، نقطه عشق و امید انسان باید هرچه بیشتر به سیره انبیای الهی و ذات مقدس ائمه اطهار نزدیک باشد زیرا وجود مطهر اولیای الهی، مصادیق انسان‌های کامل هستند و تقلید از آنان، سرچشمه‌های سعادت را در زندگی انسان ایجاد می‌کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha