شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حجت الاسلام والمسلمین فاضل

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل به برنامه پنج ساله جامع حوزه‌های علمیه خواهران اشاره کرد و گفت: با همکاری دبیرخانه شورای سیاستگذاری از این برنامه قدم به قدم تبعیت خواهیم کرد و همه موظف به انجام وظیفه ایم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل صبح امروز پنجشنبه ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۱ در مراسم معارفه‌اش به عنوان مدیر جدید حوزه‌های علمیه خواهران که در سالن آیت الله شرعی این نهاد حوزوی برگزار شد، از شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران تشکر کرد و اظهار داشت: امیدوارم حمایت‌های این شورا باقی بماند و به کمک معاونان این مجموعه را به سر منزل مقصود برسانیم.

وی به برنامه پنج ساله جامع حوزه‌های علمیه خواهران اشاره کرد و افزود: با همکاری دبیرخانه شورای سیاستگذاری از این برنامه قدم به قدم تبعیت خواهیم کرد و همه موظف به انجام وظیفه ایم.

مدیر جدید حوزه‌های علمیه خواهران، فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه حوزه باید انقلابی باشد را مورد توجه قرار داد و گفت: از حوزه‌های علمیه خواهران حراست و از نفوذ در آن جلوگیری خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل هم‌افزایی و همدلی با جامعة الزهرا را از اهداف پیش روی حوزه‌های علمیه خواهران برشمرد و خاطرنشان کرد: قانون‌مداری از دیگر اهدافی است که از یاد نخواهیم برد و با همکاری دبیرخانه شورای سیاستگذاری حوزه علمیه خواهران بر این مدار حرکت خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha