یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
کد خبر: 1046918
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
دوره تربیت مربی مهدویت ویژه طلاب خواهر خوزستانی

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران خوزستان از برگزاری دوره تربیت مربی مهدویت با حضور تعدادی از دانش پژوهان طلبه خواهر خبر داد.

خانم جعفری، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران خوزستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز از برگزاری دوره تربیت مربی مهدویت با حضور تعدادی از دانش پژوهان طلبه خواهر در دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان خبرداد.

وی افزود: این دوره با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی استان خوزستان، مدیریت حوزه علمیه خواهران و بنیاد مهدویت استان آغاز و در روز آغاز امامت امام زمان(عج) به اتمام رسید.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران خوزستان با اشاره به برگزاری دوره تربیت مربی مهدویت به مدت ۱۲ هفته باحضور اساتیدی از قم و حوزه علمیه خوزستان، افزود: در این دوره ۲۵ طلبه خواهر مبلغ و فارغ‌التحصیل سطح ۲ و طلاب سطح ۳ حوزه حضور مستمر و فعال داشتند.

خانم جعفری "آموزش و توانمند سازی"، "ارتقاء و تربیت مبلغه توانمند و پاسخگو با موضوع مهدویت" را از جمله این آموزش ها برشمرد و ادامه داد: بعد از اتمام دوره آزمون گرفته شده و گواهینامه معتبر به پذیرفتگان اهدا می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha