یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
منصور امامی

حوزه/ حجت الاسلام امامی گفت: به نظر می رسد تمرکز دشمن بر مسئله آزادی جنسی آخرین تیر آن‌ها در حمله به ارزش های انسانی است البته یک بحث درآمدزا برای غرب است و صنعت جنسی در آمریکا درآمدش از تمام سایت ها و نرم‌افزارهای اجتماعی بیشتر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه حجت الاسلام منصور امامی امروز در جمع فعالین فرهنگی آذربایجان غربی که در مسجد حاجی خان ارومیه برگزار شد، به لزوم تبیین در عرصه‌های آزادی اشاره کرد و اظهار داشت: امروز دشمن برای رسیدن به اهداف خود کلمه " آزادی " را علَم کرده و با سوء استفاده از آن در جهت تأمین منافع خود می خواهد فرهنگ اسلامی را از بین ببرد حال آن که اصلا اعتقادی به آزادی و ... ندارد و ما ضمن این که وظیفه داریم این مباحث را برای مردم تبیین کنیم، باید اجازه ندهیم غرب با استفاده از کلمات خوش رنگ و لعاب جامعه را فریب بدهد.

وی افزود: منظور از غرب، غرب جغرافیایی نیست بلکه منظور یک تفکر و ایده استعماری است که معتقد است کشورها در حوزه جغرافیای خود محدود هستند و حق ورود به دیگر حوزه ها را ندارند اما آمریکا و برخی کشورها هر کجا که بخواهند می توانند ورود استعماری داشته و مردم آن جا را به خاک و خون بکشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: همین تفکر غربی خود نقض آزادی است و باید به مردم تبیین شود و این که بیان می‌شود در غرب آزادی وجود دارد باید روشن شود که منظور چه نوع آزادی است.

وی تصریح کرد: در موارد متعدد و زیادی آزادی مورد سوء استفاده قرار گرفته است و وقتی محدوده‌ای برای آن مشخص نشود می تواند برای بشر خطر آفرین باشد، و لذا می بینیم در غرب آزادی بیان تا جایی ارزشمند است که علیه تفکر استعماری نباشد وگرنه برخورد خواهد شد؛ حتی آن‌ها می توانند وسط برنامه، سخنرانی رئیس جمهور آمریکا را که مخالف با سیاست های خودشان است قطع کنند و یا با کسانی که هولوکاست را مطرح می‌کنند، برخورد کنند اما در کمال ناباوری دم از آزادی هم می زنند .

حجت‌الاسلام امامی ادامه داد: غرب دچار وحشی‌گری شده است و لذا علنا می‌گویند ما به هرکجا بخواهیم می توانیم لشگرکشی کرده و مردمش را قتل عام و آن کشور را غارت کنیم و کسی حق اعتراض ندارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: در زمان شاه که اوج ترویج بی بند و باری بود مجلاتی توسط متدینین راه اندازی شد و عاقبت این بی‌بندوباری به مردم تبیین شد و امروز هم لازم است مردم را نسبت به عواقب خطرناک آزادی های جنسی که سالهاست غرب روی آن سرمایه‌گذاری کرده است، آگاه کنیم.
وی افزود: غرب سال‌هاست از طریق ماهواره و فضای مجازی سبک زندگی غربی را که بر اساس غریزه است، تبلیغ می کند و کودک و نوجوان که از نوزادی در کنار پدر و مادر پای این برنامه ها و سریال‌های مستهجن می نشیند، تعجب برانگیز نیست که امروز دست به کشف حجاب کند.

حجت الاسلام امامی با بیان این‌که بیماری‌های جنسی و خشونت جنسی در غرب بیش از همه کشورهاست، گفت: عده‌ای چشم بسته راهی را طی می‌کنند که تفکر غرب با شکست آن را طی کرده است و امروز انسان از بیان برخی مباحثی که در کشورهای غربی می گذرد شرم می‌کند و مطلبی را شهید مطهری در کتاب آزادی جنسی مطرح می کند که بزرگترین اشتباهی که بشر مرتکب شد این بود که فکر کرد غریزه جنسی هم مثل غذا است یکبار وقتی خورد تا گرسنه نشده نیاز پیدا نمی کند و حال آن که این گونه نیست و این مسئله عواقب خطرناکی را برای انسان رقم می زند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اضافه کرد: هشتاد درصد هرزه‌نگاری دنیا در آمریکا است و به نظر می رسد تمرکز دشمن بر مسئله آزادی جنسی آخرین تیر آن‌ها در حمله به ارزش های انسانی است البته یک بحث درآمدزا برای غرب است و صنعت جنسی در آمریکا درآمدش از تمام سایت ها و نرم‌افزارهای اجتماعی بیشتر است.

وی با بیان این که جدال عقل و غریزه انسان را در جاهلیت مدرن قرار داده است، عنوان داشت: در طول تاریخ هر کجا اثری از جهالت بوده این کثافت کاری ها هم بوده امروز هم شکل جدیدی به خود گرفته است و لذا لازم داریم در این زمینه تبیین علمی و مطالبه عملی صورت بگیرد و در مورد ترک فعل‌هایی که صورت گرفته مطالبه کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: اگر غریزه مبنا باشد، اخلاق و عقل تعطیل خواهد شد و انسان به وحشی ای تبدیل می شود که اسلحه ای مدرن در دست دارد و لذا باید واقعیت‌های این عرصه را بیان کنیم.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید رضا موسوی IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 0
    خدا قوت به حاج اقای امامی که حقیقتا عمارگونه دارند تبیین می کنند و چه قدر اندک هستند این افراد در آذربایچان غربی