پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
آزمون خواهران

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از تحصیل هزار و ۱۲۱ بانوی طلبه در مدارس علمیه این استان خبر داد.

اکرم مهرابی معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، با اشاره به اینکه هم اکنون ۱ هزار و ۱۲۱ طلبه در مدارس علمیه خواهران این استان مشغول فراگیری علوم حوزوی هستند، اظهار داشت: از این تعداد طلبه ۹۲۴ نفر در سطح ۲ و ۱۹۰ نفر در سطح ۳ و همچنین تعداد ۷ طلبه در سطح ۴ در استان لرستان مشغول تحصیل هستند.

وی با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار در حوزه علمیه خواهران لرستان پذیرش سطح ۴ حوزه را برای خواهران لرستانی داشتیم، افزود: امسال ۷ نفر در رشته تفسیر تطبیقی در مرکز تخصصی زینبیه(س) خرم آباد پذیرش شده‌اند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان یادآور شد: با توجه به ادغام برخی سطوح در مدارس علمیه خواهران لرستان از جمله سطوح ۳ و ۴، هم اکنون ۱۱ مدرسه علمیه خواهران در استان لرستان فعالیت دارند.

مهرابی با اشاره به اینکه همزمان با شروع سال تحصیلی، تقویم آموزشی به ۱۱ مدرسه علمیه لرستان ابلاغ شده است، گفت: مدارس علمیه لرستان موظفند، طبق تقویم آموزشی برنامه‌های خود را با جدیت پیگیری و اجرا کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان در پایان از برگزاری طرح ترنم وحی ویژه اساتید مدارس علمیه خواهران لرستان خبر داد و گفت: طرح ترنم وحی هم اکنون در بخش تجوید و روخوانی قرآن کریم با هدف ارتقاء دانش اساتید در فضای مجازی در حال برگزاری است که در ماه‌های آینده این طرح به صورت حضوری در همه مدارس علمیه خواهران لرستان اجرا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha