یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مکتب صاحب الزمان ع

حوزه/ توسط انجمن صاحب الزمان (عج) کارگیل هند به مناسبت عید سعید میلاد صادقین(ع) جشن با شکوهی در کارگیل برگزار شد. 

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به همت انجمن صاحب الزمان(عج) کارگیل هند به مناسبت عید سعید میلاد النبی(ص) و میلاد با سعادت امام جعفر صادق (ع) جشن با شکوهی در مکتب صاحب الزمان (عج) برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الهی آغاز شد و پس از آن محمد علی کاظمی و دانش آموزان مدرسه مکتب صاحب الزمان (عج) به اجرای قصیده و سرود پرداختند.

حجت‌الاسلام سید جمال موسوی در این مراسم در ضمن تبیین آیه «واعتصموا بحبل الله جمیعا ولا تفرقوا» بر اتحاد تاکید کرد و گفت: در این زمان وظیفه مسلمانان این است که از تفرقه دوری کنند و فرهنگ اتحاد و همبستگی را ترویج و گسترش دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین افتخار حسین نیز در این جشن اظهار داشت: امروز وظیفه والدین است که فرزندان خود را از عادات بد و ناپسند دور نگه دارند و بر تربیت آنان تمرکز کنند، این وظیفه همه والدین است. گاهی می بینیم جوانان در دانشگاه ها خیلی پیشرفت دارند ولی از لحاظ تربیتی و اخلاقی خیلی عقب هستند. جوانان در ضمن تحصیل به جنبه تربیت نیز توجه داشته باشند و در کنار دنیا، آخرت را هم آباد کنند.

در پایان نتایج آزمون فصلی این مدرسه ارائه شد و به دانش آموزانی که مقام های اول، دوم و سوم را کسب کردند جوایز نفیسی اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha