یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه حضرت قائم(عج) شهرستان حمیدیه

حوزه / مراسم عمامه‌گذاری تعدادی از طلاب مدرسه علمیه حضرت قائم(عج) شهرستان حمیدیه با حضور جمعی از شخصیت‌های حوزوی خوزستان و مسئولان استانی در مسجد جامع برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، مراسم عمامه گذاری جمعی از طلاب مدرسه علمیه حضرت قائم(عج) شهرستان حمیدیه شب گذشته با حضور جمعی از شخصیت‌های حوزوی خوزستان و مسئولان استانی در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

این مراسم همزمان با ایام مبارک میلاد پیامبراکرم(ص)، امام صادق(ع) و هفته وحدت اجرایی شد و نخست آیات نورانی از کلام الله مجید قرائت و در ادامه نیز چندین شاعر و مدیحه سرای اهل بیت(ع) به ثنای محمد و آل محمد(ص) پرداختند.

دغدغه‌های رهبرانقلاب سرلوحه فعالیت‌های طلاب و روحانیون

در ادامه حجت‌الاسلام سعید لفته‌پور امام جمعه حمیدیه ضمن خیر مقدم به حاضرین، این ایام مبارک را تبریک گفت و با اشاره به قدمت حوزه علمیه در حمیدیه، اظهار داشت: در راه اندازی این مدارس علمیه آیت الله موسوی جزایری اقدامات ارزشمندی داشتند که صدقه جاریه‌ای خواهد بود.

امام جمعه شهرستان حمیدیه افزود: رهبرمعظم انقلاب می‌فرمایند مسئله مهم در خصوص وظایف روحانیت، هدایت فکری و دینی و راهنمایی و حضور در خدمات اجتماعی است و لذا در همین راستا می‌طلبد روحانیون و طلاب دغدغه‌ها و مطالبات رهبری را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

حجت الاسلام لفته‌پور با اشاره به مسائل و چالش‌های موجود در شهرستان حمیدیه، یادآور شد: الحمدلله مردم حمیدیه در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات، جهاد فرهنگی، حلقات قرآنی حضور فعال و چشم‌گیری دارند.

گفتنی است آیت الله موسوی جزایری عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین بلادیان مدیر حوزه علمیه خوزستان و جمعی از مردم ولایتمدار شهرستان حمیدیه و مناطق اطراف در این مراسم حاضر بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha