سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
دیدار چهره به چهره امام جمعه اهواز با دانش آموزان دبیرستان دخترانه فرزانگان ۱

نماینده ولی فقیه در خوزستان در جمع دختران دانش آموز گفت: فضا برای کرسی آزاد اندیشی مهیا شود تا نسل های مختلف به ویژه جوانان صحبت های خود را منتقل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه فرزانگان (۱) اهواز اظهار داشت: فضا برای کرسی آزاد اندیشی مهیا شود تا نسل های مختلف به ویژه جوانان صحبت های خود را منتقل کنند.

وی با بیان اینکه با دست خودمان بهشت و جهنم را رقم می زنیم، افزود: پیامبراکرم(ص) فرمایند "الدُّنیا مَزرَعَةُ الآخِرَةِ" دنیا محل کشت نهالی است که انسان در آخرت نتیجه آن را انسان می بیند.

امام جمعه اهواز با تأکید براینکه در کنار هر مرد موفق، یک زن موفق بوده است، خاطرنشان کرد: در قرآن کریم نمونه های بسیاری از زنان موفق مطرح شده و به عنوان الگو برای دیگر بانوان معرفی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با بیان اینکه نماز اول وقت یکی از مسائلی است که انسان می‌تواند به وسیله آن به مقام والا راه پیدا کند، گفت: اگر همه اعمال و رفتار را داشته باشیم اما نماز اول وقت اقامه نکنیم هیچ فایده ای نخواهد داشت.

وی عنوان کرد: در هر جایی که حضور پیدا می کنیم یک سری ضوابط و چارچوب ها وجود دارد که همگی ملزم به رعایت آنها هستیم؛ هیچ کسی به دنبال آن نیست کسی را به زور بهشت ببرد، ولی به عنوان مسلمان یا ایرانی قانون اساسی وجود دارد که باید به آن عمل کنیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان درخصوص حاشیه های درگذشت مهسا امینی، گفت: در این مسأله شاهد بودیم برخی برای هجمه علیه انقلاب و ایران اسلامی از آن سوءاستفاده کردند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد همچنین پیرامون مسائلی همچون حجاب، آزادی، قانون اساسی و لزوم پایبندی به آن، امنیت، پیشرفت های قبل و بعداز پیروزی انقلاب اسلامی به بیان نکاتی پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha