یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
اراک

حوزه/ در طول تاریخ زندگی بشر همواره حوادثی مرکّب از حقّ و باطل، جریان داشته که سبب ایجاد ناآرامی‌ها و آشوب‌ها شده است و لازمه فریب نخوردن در این فتنه‌ها داشتن بصیرت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، پیش از ظهر امروز نشست اخلاقی با حضور طلاب موسسه آموزش عالی ریحانة النبی (س) در سالن جلسات این موسسه برگزار شد.

سمیه ایبک آبادی بیان کرد: در طول تاریخ زندگی بشر همواره حوادثی مرکّب از حقّ و باطل جریان داشته که سبب ایجادناآرامی‌ها و آشوب‌ها شده است و لازمه فریب نخوردن در این فتنه‌ها بصیرت داشتن است.

وی در مورد ناآرامی‌ها و اغتشاشات اخیر گفت: یکی از اهداف دشمنان داخلی و خارجی کم اثر جلوه دادن و به حاشیه بردن دیپلماسی گسترده نظام و دیگر موفقیت‌ها در عرصه‌های مختلف اقتصادی است.

ایبک آبادی اظهار کرد: برای بهره‌برداری هر چه بهتر از دوران جوانی و حفظ جوانان از انحراف و تباهی، نیاز فراوان بر آگاهی از نقشه‌های دشمنان داریم و شناخت راه‌ها و ابزار و خطرات نفوذ دشمن در جوانان ضروری به نظر می‌رسد.

ایبک آبادی ادامه داد: در پروژه نفوذ دشمن، اولین خطری که جوانان ما را تهدید می‌کند، خطر اعتقادی است، خطراتی که باورهای ناب جوان را می‌گیرد و ایمان و اعتقاد او را سست می‌کند. سستی ایمان جوانان یک جامعه، همانند سستی ستون‌های یک اتاق است که هر لحظه احتمال می‌رود، سقف اتاق آوار شده و بر سر ساکنان آن فرو ریزد.

وی در پایان با تأکید بر بصیرت‌افزایی گفت: «بصیرت افزایی» در مقابله با توطئه‌های شوم دشمنان در پروژه نفوذ بسیار کارساز خواهد بود و پادزهری بر نفوذ است. اگر جوانان در تحلیل مسائل اجتماعی، فرهنگی و سیاسی به بصیرت لازم دست یابد، می‌توانند دشمن را بشناسند و در جبهه او قرار نگیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha