شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
بسیج رسانه

حوزه/ سازمان بسیج رسانه استان سمنان در بیانیه ای در محکومیت اقدام مذبوحانه کانادا در تحریم تعدادی از رسانه‌های کشور گفت: کشوری که به ظاهر در راستای حقوق بشر و شعارهای آزادی خواهی خود را منزه از هرگونه فعالیت های جنگ طلبانه طرفداری های جانب‌دارانه بین المللی نشان می دهد اما در بزنگاه ها اینگونه آن روی سکه خود را رو می‌کند و میدان دار تحرکات ضد میهنی برای نظام جمهوری اسلامی ایران می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، سازمان بسیج رسانه استان سمنان در بیانیه ای در محکومیت اقدام مذبوحانه کانادا در تحریم تعدادی از رسانه‌های کشور گفت: کشوری که به ظاهر در راستای حقوق بشر و شعارهای آزادی خواهی خود را منزه از هرگونه فعالیت های جنگ طلبانه طرفداری های جانب‌دارانه بین المللی نشان می دهد اما در بزنگاه ها اینگونه آن روی سکه خود را رو می‌کند و میدان دار تحرکات ضد میهنی برای نظام جمهوری اسلامی ایران می شود.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

در دوره ای که استکبار جهانی با تمام قوا به میدان مقابله با ملت غیور ایران آمده است فضای پر هیاهو رسانه های معاند به عنوان پیشتازان حرکتهای ضد ایرانی و جلودار تهدید و تحریم و توطئه آن سوی چهره واقعی خود را به نمایش گذاشته اند و در این شرایط نقش و جایگاه رسانه های داخلی با محوریت مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی در یک مبارزه نابرابر جنگ تمام عیاری را در سنگرهای روشنگری و بصیرت افزایی بر عهده گرفتند.

این آوردگاه متلاطم احساس نیاز به افسران رسانه ای و پشتیبانی فعالان رسانه ای همسو در مقابل موج عظیم جوسازی ها و جنجال ها آفرینی‌های رسانه دارد.

در این موقعیت ورود نابخردانه کانادا به کارزار سیاسی کاری علیه جمهوری اسلامی ایران و تحریم تعدادی از رسانه‌های داخلی ایران که در خط مقدم جهاد تبیین ایستاده اند، یکی از رویکردهای روباه صفتانه دست نشانده های آمریکا اسرائیل و استکبار جهانی را رو کرد.

کشوری که به ظاهر در راستای حقوق بشر و شعارهای آزادی خواهی خود را منزه از هرگونه فعالیت های جنگ طلبانه طرفداری های جانب‌دارانه بین المللی نشان می دهد اما در بزنگاه ها اینگونه آن روی سکه خود را رو می‌کند و میدان دار تحرکات ضد میهنی برای نظام جمهوری اسلامی ایران می شود.

با توجه به سابقه این کشور در برخی اقدامات ساختارشکنانه و نیز موقعیت حساس کنونی لازم است تمام فعالان جبهه رسانه‌ای کشور در حمایت از رسانه ها خبرگزاری ها و روزنامه های تحریم شده مولفه دفاع را در نظر گرفته و تمام قد برای حفظ این سنگر سرنوشت ساز بکوشند.

با توجه به توصیف فوق، سازمان بسیج رسانه استان سمنان با تکیه بر تفکرات فعالان و اعضای زیر مجموعه خود در گروه ها و طیف های مختلف با اندیشه های سیاسی متنوع و تحلیل درست وضعیت بر پایه تحقیقات میدانی گروه‌های اندیشه ورز اعلام می دارد این اقدام کشور کانادا علیه امنیت و آزادی بیان رسانه های ایران به شدت محکوم است و این سازمان انتظار دارد مسئولان ملی با بهره گیری از اهرمهای دیپلماتیک و خاستگاه های بین المللی جهان اسلام و امت های مسلمان و آزادیخواه پاسخ محکم شایسته‌ای به این گزافه‌گویی ها و حرکات ضد میهنی بدهد.

بدیهی است رسانه نگاران استان سمنان با قلم و قدم خود هرگز مقابل این تهدید پوشالی و تحریم یکسویه ناجوانمردانه ساکت نخواهند نشست و پشت صحنه کانادا بدون روتوش و چهره واقعی سیاست‌های آن را با روشنگری برای عموم مردم در آینده ای نزدیک تبیین خواهند کرد.

سازمان بسیج رسانه استان سمنان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha