یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت الاسلام وحید هدایتی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: کرسی های آزاداندیشی می تواند زمینه مطالبه گر شدن طلاب را تقویت کند و روحیه طلبه ها را افزایش دهد، لذا برگزاری چنین برنامه هایی باید در مدارس علمیه و حوزه ها تداوم داشته باشد.

حجت وحید هدایتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: ابراز و بیان مطالبه و انتقاد سازنده نه تنها برای جامعه خسارتی به دنبال ندارد بلکه زمینه ای برای پیشرفت محسوب می شود.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: برگزاری کرسی های آزاداندیشی یکی از فرصت های ناب است که در آن آراء و نظرات متنوع بیان می شود و به آنها پاسخ های مناسب ارائه می شود، لذا استمرار و افزایش کرسی های آزاداندیشی در مکان های علمی و آموزشی همانند حوزه ها و دانشگاه می تواند موتور محرکه ای برای توسعه کمی و کیفی جامعه و از سوی دیگر شناخته مشکلات و پیدا کردن راه حل برای آنها باشد.

وی با تاکید بر برگزاری کرسی آزاد اندیشی در مدرسه سفیران هدایت بیجار اظهار کرد: روز گذشته کرسی آزاداندیشی در این مدرسه با استقبال خود طلاب و اساتید روبرو شد که در آن مسائل روز بیان و به نوعی مورد تحلیل قرار گرفت و حاضرین هرکدام نظرات خود را ارائه کردند.

حجت الاسلام هدایتی تصریح کرد: از سوی دیگر کرسی های آزاداندیشی می تواند زمینه مطالبه گر شدن طلاب را تقویت کند و روحیه طلبه ها را افزایش دهد، لذا برگزاری چنین برنامه هایی باید در مدارس علمیه و حوزه ها تداوم داشته باشد.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار خاطرنشان کرد: برگزاری کرسی های آزاداندیشی در حوزه های علمیه خود دلیلی بر آزاد بودن ابراز بیان و نظر است و از سوی دیگر برگزاری این برنامه خط بطلانی بر تبلیغات سوء دشمنان علیه حوزه های علمیه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha