دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
بیانیه

حوزه / مدیر حوزه علمیه خوزستان در پی هتک حرمت به استاد برجسته حوزه علمیه اهواز بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین بلادیان مدیر حوزه علمیه خوزستان در پی هتک حرمت به استاد برجسته حوزه علمیه اهواز بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است؛

وَلَقَدِ اسْتُهْزِئَ بِرُسُلٍ مِّن قَبْلِکَ فَحَاقَ بِالَّذِینَ سَخِرُوا مِنْهُم مَّا کَانُوا بِهِ یَسْتَهْزِئُونَ. ۱۰/انعام

ﺍﻟﺒﺘﻪ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮﺍﻥِ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺩﺳﺖ میﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻨﺪ، ﭘﺲ ﻫﻤﺎﻥ ﻋﺬﺍﺏ‌ﻫﺎیی ﺑﻪ ﺟﺎﻧﺸﺎﻥ ﺍﻓﺘﺎﺩ ﻛﻪ ﻣﺴﺨﺮﻩ‌ﺍﺵ میﻛﺮﺩﻧﺪ.

توهین و اهانت به لباس روحانیت آن هم نسبت به شخصیتی که عمری را در تحصیل، تهذیب و تبلیغ معارف دین، قرآن و اهل بیت علیهم السلام تلاش نموده و مزین به متانت و وقار اسلامی است، نشان دهنده اوج رذالت و درماندگی دشمنان اسلام و انقلاب است.

مدیریت حوزه علمیه استان خوزستان جسارت و حرکت مذبوحانه و توهین آمیز نسبت به آیت الله حاج شیخ ناصر کرمی که از سروران معظم و اساتید وارسته حوزه علمیه استان هستند و مردم و منطقه از خدمات، آثار دینی و مذهبی ایشان بهره‌مند می‌باشند را محکوم می‌نماید.

جامعه روحانیت شیعه خوزستان با تمرکز بر وحدت کلمه و حفظ یکپارچگی همه اقوام، ضمن لزوم حفظ احترام و شأن والای خاندان آیت الله کرمی اعلام می‌دارد که نه تنها استهزاء، توهین و یا هرگونه هتک حرمتی به ساحت روحانیت و روحانیون انقلابی، سبب انزوا و خانه‌نشینی ما نمی‌گردد، بلکه با اراده‌ای پولادین و غیرتی بیش از پیش بر وظیفه طلبگی خود عمل می‌نماییم.

از مسئولان محترم و دلسوز هم می‌خواهیم تا با برخورد قاطع و بازدارنده با مسببان، عاملان و محرکان حوادث و جنایات اخیر برخورد نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha