یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
شبکه های معاند

حوزه/ رئیس پژوهشگاه قرآن و حدیث خطاب به شبکه سعودی ایران اینترنشنال اظهار داشت: شما کور خوانده اید؛ بچه شیعه های ما آگاهند و شما را می شناسند؛ اگر هم گروهی شما را تا به امروز نشناخته اند، مطمئنا با گذشت زمان، شما را خواهند شناخت.

حجت الاسلام والمسلمین رضا برنجکار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه به برخی اهانت های صورت گرفته در شبکه سعودی ایران اینترنشنال نسبت به امام حسین علیه السلام واکنش نشان داد و گفت: دلیل پروپاگاندای غرب و دشمنان اسلام و ادیان الهی که متشکل از سه محور غربی، عبری و عربی است و دلیل مخالفت های آنان با امام حسین (علیه السلام) و نهضت عاشورا که از سوی شبکه مفتضح و بی آبروی بن سلمان به نام ایران اینترنشنال صورت گرفته، این مسئله است که زمانی باطل می تواند به حق ضربه بزند که حق و باطل را مخلوط کند و در واقع ابهامی ایجاد نموده و امر را بر مردم مشتبه نماید؛ بنابراین سیاست باطل آنان به این صورت است که تمایز و شفافیت حق و باطل را از بین برده و مخلوط سازی انجام می دهند تا به نتیجه دلخواه خود برسند.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا این شبکه ها با امام حسین (علیه السلام) مخالف هستند؟، گفت: امام حسین (علیه السلام) آمده و پروپاگاندای آنان را بهم زده و مسیر حق و باطل را از هم جدا کرده است.

رئیس پژوهشگاه قرآن و حدیث افزود: نقش اصلی امام حسین (علیه السلام) در طول تاریخ که همیشه هم زنده خواهد بود و تا وقتی زنده است باطل، باطل بودنش و حق، حق بودنش روشن است، این مسئله است که ایشان مرز میان حق و باطل را مشخص نمود و تا ابدیت به همه فهماند که حقیقت آن چیزی نیست که یزید و بنی امیه می گویند؛ بلکه حقیقت، پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) هستند.

این استاد حوزه خاطرنشان ساخت: امام حسین(علیه السلام) می گوید وظیفه من امر به معروف و نهی از منکر است؛ چراکه این فریضه الهی است که مشخص می کند، معروف چیست و منکر چیست و تفاوت این دو چه مسائلی خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین برنجکار تصریح کرد: در حال حاضر، سیاست های تبلیغی شبکه هایی همچون بی بی سی به عنوان نماد غرب، شبکه سعودی ایران اینترنشنال به عنوان نماد ارتجاع و شبکه منوتو که شبکه ای برای بهائیت است، این است که با ایجاد ابهام در حق و باطل و با روش فریب که همان پروپاگانداست، باطل را به منزله حق نشان دهند و با کشته سازی های دروغین، حق و باطل را مخلوط نمایند.

وی بیان داشت: امام حسین علیه السلام مقابل این شبکه هاست و حق و باطل را از هم جدا کرده است؛ پس طبیعی است که سران این شبکه ها با أباعبدالله الحسین (علیه السلام) مشکل داشته باشند و دروغ بگویند.

رئیس پژوهشگاه قرآن و حدیث در پایان خطاب به شبکه سعودی ایران اینترنشنال اظهار داشت: شما کور خوانده اید؛ بچه شیعه های ما آگاهند و شما را می شناسند؛ اگر هم گروهی شما را تا به امروز نشناخته اند، مطمئنا با گذشت زمان، شما را خواهند شناخت و نخواهید توانست به واسطه تبلیغات دروغین و خلط میان حق و باطل، به اسلام، نظام جمهوری اسلامی ایران و امام حسین (علیه السلام) ضربه بزنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha