سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کد خبر: 1053590
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
اخبار کوتاه

وقف یک قطعه زمین مزروعی واقع در شهر بردستان، ورود ۱۲۰ طلبه به آموزش و پرورش استان بوشهر، برگزاری نشست ستاد گرامیداشت هفته بسیج و نشست تربیت و تعالی پایگاهی در پایگاه مقاومت شهید چمران دیلم از مهمترین اخبار فرهنگی استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، احمد کشاورزی مسئول اوقاف و امورخیریه شهرستان دیر از وقف یک قطعه زمین مزروعی واقع در شهر بردستان خبر داد و گفت: واقفان خیر اندیش سید مرتضی موسوی کراماتی وسید علی حسینی یک قطعه زمین مزروعی به مساحت ۳۰ هزار ۳۶۸ متر مربع به نیت عزاداری و روضه خوانی در حسینیه اعظم بردستان وقف کردند.

مسئول اوقاف و امور خیریه شهرستان دیر اظهار داشت: ارزش این وقف، حدود یک میلیارد تومان می باشد.

۱۲۰ طلبه وارد آموزش و پرورش استان بوشهر شدند

احمد محمدی زاده در شورای آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: این استان جزو استان‌هایی بود که در جریان اغتشاش‌های اخیر کمترین آسیب را داشت و همه پای کار بودند.

استاندار بوشهر اظهار کرد: هرچند موارد آسیب ناشی از اعتشاش‌های اخیر در مدرسه‌های استان بوشهر بسیار محدود بود اما همین مقدار کم نیز باید مدیریت شوند تا نوجوانان ما دچار مشکل نشوند.

محمدی زاده ادامه داد: باید برنامه فرهنگی مناسبی با استفاده از ظرفیت سپاه و حوزه علمیه تنظیم شود.

وی بر ضرورت سرعت بخشی در زمینه واگذاری استخر دانش آموزی به اداره آموزش و پرورش شهرستان بوشهر و استفاده از اردوگاه‌های قدس سپاه در مناطقی که اردوگاه دانش آموزی وجود ندارد، تأکید کرد.

استاندار بوشهر گفت: امسال ۱۲۰ طلبه وارد آموزش و پرورش استان بوشهر شده اند که باید از این ظرفیت برای تقویت برنامه‌های فرهنگی استفاده شود.

برگزاری نشست ستاد گرامیداشت هفته بسیج

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در نشست ستاد گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج یکی از ذخایر اصلی انقلاب اسلامی می‌باشد.

علی غضنفری در این نشست با گفتن شعار هفته بسیج "بسیج خدمت‌گزار ملت ایران است" افزود: بسیج خدمت‌گزار ملت ایران است تنها یک شعار نیست بلکه یک واقعیت انکار ناپذیر به همراه کارنامه‌ درخشان بسیج در طول ۴۲ سال انقلاب اسلامی می‌باشد.

وی با اشاره به کارکرد مفید بسیج جهت اقتدار و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران اذعان کرد: بسیج یکی از ذخایر اصلی انقلاب اسلامی تلقی می‌شود و در تمامی شرایط با ایستادگی در بحران‌ها و سختی‌ها حافظ دست‌آوردهای انقلاب اسلامی می‌باشند.

نشست تربیت و تعالی پایگاهی در پایگاه مقاومت شهید چمران دیلم

نشست تربیت و تعالی پایگاهی در پایگاه مقاومت شهید چمران از حوزه مقاومت بسیج روستایی ثارالله دیلم برگزار شد.

حجت الاسلام کنارکوهی در این نشست گفت: در مسیر حق، همواره دام‌ چاله‌هایی وجود دارد، کمین گاه هایی هست که در آن دشمن در رصد ماست و برای اینکه چاله‌ها، دام‌ها و فتنه‌ها را بشناسیم، نیاز به جهاد تبیین داریم.

وی گفت: دشمن دست خود را در پوشش مخملین قرار داده است، اما پنجه‌های خونین را در پشت این پوشش مخملی پنهان کرده است، باید نقاب‌ها را کنار بزنیم تا دستان خون‌آلود آن‌ها عریان شود، بنابراین ضرورت دارد که حقیقت و واقعیت دشمن را بهتر و دقیق‌تر بشناسیم.

کنارکوهی با بیان اینکه دشمن همیشه پشت چیزی پنهان می‌شود گفت: همه کسانی که در مقابل حق قرار می‌گیرند، کمی از حق را می‌گیرند؛ اما پشت حق پنهان می‌شوند تا باطل خودشان را مطرح کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha