پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
مصلح

حوزه/ امام جمعه دشتستان گفت: مردم فهیم و بصیر استان بوشهر از قوه قضائیه توقع دارند برخورد قاطع و پشیمان کننده با عوامل میدانی آشوب و سرکردگان اصلی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر برازجان اظهار داشت: از دستگاه قضا و نیروی‌های امنیتی، انتظامی سپاه، بسیج می‌خواهیم نسبت به شناسایی و دستگیری آمرین و عاملین آشوب‌ها و اقدامات اتش سوزی اموال عمومی و بر هم زدن امنیت شهروندان در کشور، بوشهر و شهرستان دشتستان، برای مجازات آن‌ها را در اسرع وقت اقدام نمایند، مجازاتی که قاطع و پشیمان کننده و جنبه بازدارندگی داشته و امنیت به جامعه برگرداند.

امام جمعه دشتستان افزود: کسانی که نقد یا اعتراضی دارند باید صف خودشان را از افرادی که هدفشان آسیب زدن به نظام اسلامی است، جدا سازند زیرا جمهوری اسلامی با مجریان نیت‌های شوم، دشمنان و مزدوران استکبار جهانی به‌طور قاطع برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی مورد هجوم و جنگ ترکیبی دشمنان قرار گرفته و یکی از اهداف آن‌ها نشان دادن نا امیدی و بی‌رضایتی مردم کشور است که در رسانه‌هایشان در این زمینه دروغ‌پردازی می‌کنند گفت: اینکه اغتشاش و آشوب بستری شود برای برای نشان دادن دختران فریب خورده در کنار مردان هوس باز و قبح‌شکنی، بر سر چهار راه‌ها و خیابان‌ها یعنی دفاع از زن، کشیدن چادر و روسری از سر زنان محجبه با وحشیانه‌ترین شکل برای دفاع از زنان و حفظ کرامت زن است؟

حجت الاسلام مصلح اظهار کرد: تجزیه طلبان سنگدل چه پاسخی برای زنان و مادران و دختران شهدای مظلوم مدافع امنیت دارند که عزیزترین کسانشان در کسوت نیروهای پلیس، پاسدار، طلبه، بسیجی، نیروی امنیتی، برای حفظ امنیت در صحنه حاضر شده بودند اما به دست همین آشوبگران با وحشیانه‌ترین وضع به خون خود غلطیدند، این کدام وعده زندگیست؟ که جان قریب ۶۰ مدافع امنیت را می گیرد و ده‌ها کودک را یتیم می‌کنند؟ این کدام وعده زندگی است که عده‌ای آشوبگر با تهدید و رعب افکنی، کسبه و بازاریان را مجبور به بستن مغازه و محل کسب‌شان می‌کنند؟ بستن راه گذر زندگی مردم،، بازاری و کاسب و کارگر تحقیق همان و وعده است؟

امام جمعه دشتستان ابراز کرد: فراتر از همه این دغل بازی و لفاظی آشوبگران در تکرار شعار زن، زندگی، آزادی، آنچه پیش چشم همه قرار گرفت این بود که این افراد نه دلسوز زنان زندگی جامعه هستند، و اساساً نه به چیزی به عنوان آزادی اعتقاد دارند، ماجرا، به دشمنی عمیق، کینه‌ای دیرینه از این کشور و نظام و انقلاب است که بیش از ۴۰ سال است در سینه مثلث غربی، عبری، عربی تبدیل به غمباده شده است که دشمنان این سرزمین نتوانسته‌اند استقلال و آزادی و پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را بگیرد و از هر طریقی که تلاش کردند از جنگ هشت‌ ساله تحمیلی گرفته، تحریم‌های فلج کننده، حمایت از تروریست‌ها، و انواع خیانت‌های دیگر، باز هم در ساقط نمودن، این نظام الهی و مردمی، نا کام مانده‌اندو چه اکنون چشم امید، به آشوب و اغتشاش و اقدامات تروریستی دوخته‌اند.

حجت الاسلام مصلح افزود: برای پیشگیری از پیشرفت ایران قوی و متحد، حوادث اخیر تروریستی به ویژه حوادث حرم مطهر شاهچراغ، تهران، اصفهان نشان می‌دهد تجزیه طلبان پس از ناکامی در اعتصاب و اغتشاشات وارد فاز اقدام مسلحانه شده‌اند این اقدام با هدف تحریک مردم و نیروهای امنیتی برای ایجاد جنگ داخلی انجام می‌شود.

مصلح در ادامه به مناسبت هفته بسیج و جایگاه و نقش بسیج در انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: نقش آفرینی بسیج در دفاع مقدس، حضور مداوم در تمامی صحنه‌های سیاسی، و حوادث، نقش آفرینی در سازندگی کشور در بخش‌های مختلف، تجربه موفق بسیج در سوریه و عراق، آمادگی برای هر نوع جانبازی در راه انقلاب اسلامی، احساس مسئولیت در حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی، مقابله با تهاجم فرهنگی و نفوذ دشمنان، حفظ و حراست از اندیشه بسیجی و حمایت عملی از مواضع و معنویات رهبری از کارهای بسیج است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha