دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
سید علیرضا ادیانی - عقیدتی فراجا

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: دشمنان چشم دیدن پیشرفت و ترقی و آرامش کشور را ندارند و تلاش دارند کشور ما را بی ثبات کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی، در جلسه بصیرت دینی و انقلابی رؤسای عقیدتی سیاسی یگان‌های انتظامی سراسر کشور اظهار داشت: اگر می خواهیم در عمق جان و قلب مخاطبان نفوذ کنیم باید در وهله اول خودمان اهل عمل باشیم، با عمل، دیگران را به خوبی ها دعوت کنیم؛ مخاطبین با چشم از ما کار و تلاش بیشتر و بهره‌ی کم ببینند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا افزود: البته اینکه اگر بنا باشد همیشه از انسان خوبی و مکارم الاخلاق ساری و جاری شود باید اهل مراقبت و معنویت و حلم باشد و مکارم الاخلاق را در وجود خودش نهادینه کند. مقبولیت و محبوبیت ما به اندازه معنویت و میزان ارتباط ما با خدا و خدمتگزاری صادقانه و بی منت است و همه مسؤلین و کارگزاران باید از این فرصت مسئولیت برای گره گشایی از مشکلات مردم قدم برداریم.

وی تصریح کرد: امروز دشمن با همه ابزار و امکانات به صحنه آمده و همه توانایی های پولی و رسانه ای و تبلیغاتی خود را برای ضربه زدن به نظام و ناامید کردن مردم و ناکارآمدی نظام به کار گرفته است و شبانه روز مشغول تحریف حقایق و شایعه پراکنی و دروغ پردازی و علیه نظام اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی خاطرنشان کرد: دشمنان چشم دیدن پیشرفت و ترقی و آرامش کشور را ندارند و تلاش دارند کشور ما را بی ثبات کنند اما با لطف و مدد الهی، هدایت های پیامبر گونه و حکیمانه مقام معظم رهبری، هوشیاری بی نظیر مردم عزیز، فداکاری و ایثارگری و رصد اطلاعاتی نیروهای انتظامی امنیتی بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha