یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
ازنا

حوزه/ تحلیلگر سیاسی با اشاره به اینکه ولایت پذیری و ولایت مداری از ویژگی‌های بارز شخصیتی شهید سلیمانی بود، گفت: حاج قاسم مطیع محض ولایت بود و از جان و دل برای پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب فعالیتی جهادی داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، محمد جواد امیدی تحلیلگر سیاسی امروز در جمع خواهران طلبه مدرسه علمیه نجمیه(س) ازنا، با گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: حاج قاسم در همه امور همواره اخلاص را سرلوحه فعالیت خود قرار می‌داد و تنها برای رضای خداوند جهاد می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه ولایت پذیری و ولایت مداری از ویژگی‌های بارز شخصیتی شهید سلیمانی بود، افزود: حاج قاسم مطیع محض ولایت بود و از جان و دل برای پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب فعالیتی جهادی داشت.

تحلیلگر سیاسی، اخلاص، تقوا، مردم داری، فروتنی و تواضع در برابر مردم و سرسختی در برابر دشمن را از دیگر ویژگی‌های بارز شخصیتی شهید سلیمانی برشمرد و گفت: مبلغان باید تلاش کنند تا مکتب شهید سلیمانی را در جامعه به ویژه در بین نسل جوان ترویج دهند.

امیدی با اشاره به اینکه امروز ترویج مکتب سلیمانی، بیش از هر زمان دیگری نیاز جامعه است، خاطرنشان کرد: تبلیغ، تبیین، معرفی و ترویج ویژگی‌های مکتب شهید سلیمانی راهکاری مطمئن برای مقابله با هجمه‌های دشمنان اسلام و انقلاب خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha