چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
اجتماع در میناب

حوزه / معاون موقوفات و منابع پایدار حوزه علمیه هرمزگان گفت: اگر نشریه فرانسوی به خود جسارت توهین به مرجعیت را می‌دهد، از سر کینه و عناد است، چرا که مردم با تبعیت از مرجعیت و با اطاعت از امام و پیشوای جامعه، توطئه‌های آنان را خنثی کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام حسن موسایی معاون موقوفات و منابع پایدار حوزه علمیه هرمزگان امروز در اجتماع اعتراض آمیز طلاب و روحانیون بر علیه اهانت به مرجعیت دینی و مقام معظم رهبری که در مدرسه علمیه امام علی(ع) شهرستان میناب برگزار شد، ضمن اشاره به آیه شریفه ۱۵۷ سوره اعراف، اظهار داشت: یکی از وظایف همگانی در بین مسلمانان، امر به معروف و نهی از منکر است.

وی افزود: در آیه ۱۵۷ سوره اعراف، پیامبر اسلام(ص) اولین آمر به معروف و ناهی از منکر و کسی که پاکی‌ها و طیبات را برای جامعه بشریت حلال کرد و زشتی‌ها و پلیدی‌ها را حرام کرد، معرفی شده است.

معاون موقوفات و منابع پایدار حوزه علمیه هرمزگان، یادآور شد: اسلام دین آزادی و آزادگی است، که جامعه بشریت را از قید زنجیر اسارت نجات داده است.

حجت الاسلام موسایی عنوان کرد: وظیفه مسلمانان است که قدر مکتب و اسلام ناب محمدی را بدانند و جایگاه امامت و ولایت را بشناسند و سپس به یاری و نصرت آن بپردازند.

وی با بیان اینکه امروز دین اسلام نیاز به یاری دارد، یادآور شد: امروز انقلاب اسلامی نیاز به حمایت همه مسلمانان و آزادگان جهان دارد.

معاون موقوفات و منابع پایدار حوزه علمیه هرمزگان ادامه داد: اگر نشریه فرانسوی به خود جسارت توهین به مرجعیت را می‌دهد، از سر کینه و عناد است، چرا که مردم با تبعیت از مرجعیت و با اطاعت از امام و پیشوای جامعه، توطئه‌های آنان را خنثی کرده‌اند.

حجت‌الاسلام موسایی اظهار داشت: مردم در اغتشاشات اخیر نشان دادند چگونه با رهبری داهیانه و حکیمانه مقام معظم رهبری، نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کردند.

وی تصریح کرد: این نشریه فرانسوی از روی ناچاری و عجز، توطئه صهیونیست‌ها و تحریک استکبار جهانی اقدام به اهانت به مقدسات ادیان الهی می‌کند، اما راه به جایی نخواهد برد.

معاون موقوفات و منابع پایدار حوزه علمیه هرمزگان گفت: مردم ایران، مردم آگاه و بصیری هستند که دشمن و توطئه آن را می‌شناسند و در روز ۲۲ بهمن نیز با خلق حماسه‌ای دیگر جواب دندان شکنی به دشمنان قسم خورده و استکبار جهانی خواهند داد.

حجت‌الاسلام موسایی خاطرنشان کرد: اقدامات این نشریه موهون را به شدت محکوم می‌کنیم و حمایت و اطاعت خود را از مرجعیت اعلام می‌داریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha