یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
طلاب خواهر کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: طلاب باید همیشه خود را بخشی از جامعه بدانند و از رفتارهای اداری به شدت پرهیز کنند، زیرا شما درس دین خوانده‌اید و این یعنی اینکه شما دارای تقوا و روحیه مردمی هستید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در جمع طلاب خواهر استان کردستان، اظهار داشت: طلاب باید برای تبلیغ بهتر دین مبین اسلام پایه‌های علمی خود را تقویت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: برای رسیدن به این جایگاه باید از هر فرصتی جهت یادگیری و آموختن علوم استفاده کنید تا در آینده بهتر بتوانید در مباحث تبلیغی و دینی کاربرد داشته باشید.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی، افزود: امروز شبهات عقیدتی، سیاسی و فکری بسیاری توسط دشمن در سطح جامعه انتشار یافته است، لذا طلاب با افزایش علم و دانش خود هم در حوزه دین و هم در دیگر حوزه‌ها می‌توانند در پاسخگویی به این شبهات موفق عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان، تأکید کرد: شما به عنوان دانش آموختگان حوزه‌های علمیه می‌تواند نقش مهم و حیاتی در گسترش معارف اسلامی داشته باشید، لذا جامعه حساب ویژه‌ای روی شما طلاب خواهر باز کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی اظهار داشت: طلاب باید همیشه خود را بخشی از جامعه بدانند و از رفتارهای اداری به شدت پرهیز کنند، زیرا شما درس دین خوانده‌اید و این یعنی اینکه شما دارای تقوا و روحیه مردمی هستید.

وی خاطرنشان کرد: هرکدام از شما دانش آموختگان حوزه می‌توانید در برقرار کردن کلاس‌های مفید مانند کلاس‌های قرآنی و تربیتی کارنامه قابل قبول و موفقی داشته باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha