شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حسینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، در اجتماع طلاب در پی اهانت نشریه فرانسوی گفت: پس از رحلت امام خمینی(ره) مدیریت کشور در شرایط ویژه‌ای در تقابل با هجمه گسترده دشمنان قرار گرفت که با زعامت مقام معظم رهبری همه توطئه‌های آنان باطل شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز در تجمع طلاب، روحانیون و اقشار مختلف مردم شهر یاسوج که به منظور محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به مقام مرجعیت و ولایت در مدرسه علمیه علی ابن موسی الرضا (ع) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به برکت وجود ولایت فقیه و در رأس آن حضرت امام خمینی(ره) و حضرت آیت الله خامنه‌ای در طول حیات انقلاب اسلامی در مقابل ستمگران و ظالمان ایستادگی کرد، پیروز شد و دست مستکبران را از این سرزمین کوتاه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: پس از رحلت امام خمینی(ره) مدیریت کشور در شرایط ویژه‌ای در تقابل با هجمه گسترده دشمنان قرار گرفت که با زعامت مقام معظم رهبری همه توطئه‌های آنان باطل شد.

با زعامت مقام معظم رهبری همه توطئه‌های دشمن باطل و نقش بر آب شد

وی با اشاره به اینکه دشمن در طول تاریخ توطئه‌های زیادی علیه نظام و انقلاب طراحی کرد، ادامه داد: در جریان اغتشاشات و ناآرامی‌ها در برخی شهرها عده‌ای فکر کردند کار نظام تمام است، و چه احمقانه فکر کردند، اما سخنان و کلام‌ نورانی رهبری امیدبخش بود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به توهین نشریه فرانسوی به مرجعیت شیعه و اینکه این ادبیات مربوط به انسان‌های بی‌منطق است، خطاب به آنان گفت: اگر معتقد به دموکراسی هستید، چرا به حق و حقوق انسان‌ها احترام‌ نمی‌گذارید؟

با زعامت مقام معظم رهبری همه توطئه‌های دشمن باطل و نقش بر آب شد

وی افزود: میلیون‌ها انسان در سوریه، لبنان و سرزمین‌های، دیگر مقام معظم رهبری را رهبر خود می‌دانند و به ایشان احترام می‌گذارند.

امام جمعه یاسوج، گفت: جبهه حق و باطل در این شرایط به وضوح روشن است و تا جان در بدن داریم‌ پای انقلاب و نظام می‌ایستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha