جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
سید حسن عاملی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عاملی گفت: اروپایی ها عملاً به اسرائیل می گویند هر چقدر می توانی بیشتر بکش، بیشتر مجروح کن و بیشتر خانه های فلسطینی را ویران کن؛ این معیار دوگانه لکه ننگ بر پیشانی بشریت معاصر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی در صفحه توئیتر خود در واکنش به اقدام اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نوشت؛ اگر محکمه عادلانه در دنیا وجود داشت باید ارتش آمریکا، ارتش اسرائیل، ارتش کشورهای اروپایی، ارتش بریتانیا، فرانسه، اسپانیا، آلمان، ایتالیا، هلند، بلژیک و پرتغال به عنوان ارتش تروریسم معرفی می‌شدند. آنها در طول تاریخ بشر سیاه ترین جنایات را در حق افراد، ملت‌ها و دولت‌ها مرتکب شده اند فقط ارتش آمریکا نزدیک به ۲۰۰ دولت مشروع را ساقط کرده است.

این روزها اروپایی ها علیه ایران با عنوان دفاع از حقوق بشر یقه پاره می‌کنند و هم ملت ایران و هم مردم دنیا این سؤال برایشان مطرح است که چرا حقوق بشر فقط برای مخالفین آمریکا و اروپا مطرح است و در برابر جنایات اسرائیل هیچ اهمیتی ندارد. آنها با حمایت کامل از اسرائیل عملاً به اسرائیل می گویند هر چقدر می توانی بیشتر بکش، بیشتر مجروح کن و بیشتر خانه های فلسطینی را ویران کن؛ این معیار دوگانه لکه ننگ بر پیشانی بشریت معاصر است.

اروپایی ها به اسرائیل می گویند «بیشتر بکش»

اروپایی ها به اسرائیل می گویند «بیشتر بکش»

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha