سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کد خبر: 1070322
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
استاندار

حوزه/ استاندار لرستان گفت: یوم الله ۲۲ بهمن روز تولد دوباره ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرهاد زیویار استاندار لرستان امروز در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در خرم آباد، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ملت ایران اسلامی امروز با حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نقشه های دشمنان را خنثی کردند، گفت: مردم با حضور حماسی و خودجوش خود نشان دادند که تا پای جان حافظ ارزش ها و آرمان های اسلام، انقلاب و رهبری خواهند ماند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه مردم همواره پشتیبان نظام و رهبری بوده و هستند، اظهار کرد: این حضور گسترده و حماسی تنها مختص امروز نیست و مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی در تمام صحنه های دفاع از انقلاب در صحنه بوده اند و هر جا توطئه ای از سوی دشمنان علیه ایران صورت گرفته مردم بابصیرت و حضور گسترده خود در صحنه آن را خاموش کرده اند.

زیویار با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی متحد و همدل در دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب تلاش خواهند کرد، خاطر نشان کرد: مردم ایران اسلامی بیدار و بابصیرت هستند و هرگز فریب توطئه های دروغین دشمن را نخواهند خورد.

وی در پایان با اشاره به اینکه امروز روز تولد دوباره ملت ایران است، گفت: یوم الله ۲۲ بهمن یکی از نقطه عطف تاریخ تحولات این دوره معاصر است و همه باید قدردان نعمت انقلاب باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha