دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
همدان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان در پیام مشترکی از حضور با شکوه مردم همدان در جشن انقلاب و راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در پیام مشترکی از حضور با شکوه مردم همدان در جشن انقلاب و راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

متن پیام بدین شرح است:

مردم مومن، انقلابی، ولایتمدار و همیشه در صحنه دارالمجاهدین و دارالمومنین استان همدان

حماسه حضور و شعور ملت موحد و بیدار دل ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن جلوه‌ای از اتحاد و همبستگی آحاد امت مسلمان ایران در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و پشتیبانی از ولایت فقیه بود که در مقابل چشمان جهانیان به منصه ظهور رسید و یک بار دیگر آنان را در بهت و شگفتی فرو برد.

طنین الله اکبر و مرگ بر آمریکا و فریاد آزادی و برائت مردم آزادی خواه ایران از ظلم و ستم و قتل و غارت آمریکای جهانخوار و دیگر همدستان جنایتکارش لرزه بر پیکر سردمداران کاخ سفید و دیگر سران استکباری انداخت و همه معادلات و یاوه‌گویی‌های بی‌اساس آنان را مانند همیشه به یأس و ناامیدی تبدیل کرد.

ضمن تبریک مجدد چهل و چهارمین سالگرد ظفرمندی و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، بر خود لازم می‌دانیم به پاس همت والا، اندیشه‌های متعالی و پیوند ناگسستنی شما مردم ولایتمدار و انقلابی استان همدان با انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و حضور گسترده برای همراهی در مسیر تعالی اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و راهپیمایی بزرگ و دشمن‌شکن یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر نماییم.

باشد که به خواست خداوند سبحان با اتحاد، انسجام و وحدت بیش از پیش مسلمانان جهان، شاهد زبانی و زوال روز افزون بدخواهان اسلام و انقلاب و بسط و گسترش فرهنگ اصیل قرآنی و اسلامی مردم ایران در همه نقاط دنیا باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha