یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
دومین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی

حوزه/ فرمانده سپاه نینوای استان، گلستان را رنگین کمان اقوام و نماد وحدت دانست و گفت: بنده دست علمای شیعه و سنی را می‌بوسم که اجازه نفوذ توطئه‌های دشمن در استان را ندادند، زیرا برنامه‌های بسیاری را برای این استان و وحدت مردم داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، سردار علی ملک‌شاهکویی فرمانده سپاه نینوای استان گلستان، عصر امروز در دومین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی با گرامیداشت ایام دهه فجر و ۲۲ بهمن و نیز فرارسیدن سالروز مبعث پیامبر اکرم(ص)، اظهار داشت: یکی از چیزهایی که حق است، حفظ انقلاب اسلامی است که ملت بزرگ ایران در ۲۲ بهمن امسال با حضور خود نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند و حماسه آفریدند.

وی با تأکید بر اهمیت حفظ انقلاب، گفت: حفظ انقلاب اسلامی عمل صالح و توصیه به حق بود که مردم در ۲۲ بهمن از شیعه و سنی برای تحقق آن آمدند.

فرمانده سپاه نینوا، گلستان را رنگین کمان اقوام و نماد وحدت دانست و گفت: بنده دست علمای شیعه و سنی را می‌بوسم که اجازه نفوذ توطئه‌های دشمن در استان را ندادند، زیرا برنامه‌های بسیاری را برای این استان و وحدت مردم داشتند.

سردار ملک شاهکویی خاطرنشان کرد: باید بر این نکته توجه داشته باشیم که قرارگاه دشمن همچنان فعال است و ‌دشمنان برای آینده برنامه‌ریزی دارند و تلاش می‌کنند از هر روشی به مردم ضربه بزنند.

وی‌ در پایان بر هوشیاری و آگاهی مردم و آمادگی در میدان عمل تأکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha