یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تصاویر / تودیع معارفه مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت

حوزه/ فرمانده بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان با بیان اینکه هدف دشمن در این جنگ ترکیبی، مقابل هم قرار دادن مردم، نظام و نهادهای انقلابی است، گفت: دشمنان در بسیاری از فتنه‌ها و نقشه‌های شوم تلاش می‌کنند تا بین مردم و نیروهای خدمتگزار همچون حوزه و سپاه فاصله ایجاد کنند، در حالی که این نقشه محکوم به شکست است.

حجت الاسلام علیرضا یوسفی راستگو، فرمانده بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با بیان اینکه سپاه پاسداران و بسیج در طول ۴۳ سال گذشته بارها ثابت کرده‌اند که خادم مردم و انقلاب هستند، اظهار داشت: امروز در کمال تعجب شاهد هستیم ایجادکنندگان داعش و حامیان گروهک تروریستی منافقین، به سپاه غیور که با شهامت تمام در داخل و خارج از کشور با اهریمن تروریستی به مبارزه پرداخته‌اند، اتهام تروریستی بودن می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران با تقدیم صدها شهید و جانباز، امنیت را نه در منطقه بلکه در دنیا تأمین کرده است، گفت: غرب باید بداند اگر سپاه نبود، داعشی که فرزند نامشروع جنایتکار و وحشی استکبار است، حتی به پدر خودش هم رحم نمی‌کرد و اروپا نیز امنیت ظاهری امروز خود را نداشت.

مدیر مدرسه سفیران هدایت آیت الله دامغانی(ره) همدان افزود: اتهام‌های واهی نسبت به سپاه پاسداران، ناشی از شکست مفتضحانه نقشه دشمن در آشوب‌ها و فتنه‌ها است.

وی با تأکید بر اینکه این اقدام‌های ابلهانه کشورهای اروپایی نشان از دستپاچگی و حقارت آنها دارد، یادآور شد: اقدامات تروریستی، جنگ رسانه‌ای و جنگ ترکیبی، تنها گوشه‌ای از جنایات استکبار علیه ملت بصیر ایران است و با توجه به آنکه در تمامی این نقشه‌ها با شکست روبرو شدند، بنابراین به دنبال آن هستند تا فرزند ملت و بزرگترین نیروی مردمی که در همه عرصه‌ها و نیازهای کشور در کنار مردم و در خدمت آنها بوده را از ملت جدا کنند.

فرمانده بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان، با بیان اینکه هدف دشمن در این جنگ ترکیبی، مقابل هم قرار دادن مردم، نظام و نهادهای انقلابی است، خاطرنشان کرد: دشمنان در بسیاری از فتنه‌ها و نقشه‌های شوم تلاش می‌کنند تا بین مردم و نیروهای خدمتگزار همچون حوزه و سپاه فاصله ایجاد کنند، در حالی که این نقشه محکوم به شکست است و مردم به خوبی می‌دانند و مشاهده کرده‌اند که در تمام عرصه‌ها این سپاهیان و روحانیون هستند که در کنار مردم حضور دارند.

وی تصریح کرد: حوزه علمیه با تمام قدرت و توان از برادران غیور سپاه پاسداران حمایت خواهد کرد و لازم است تا مسئولان خصوصا رؤسای قوای سه گانه نیز با حمایت عملی و اقدامات متقابل سیاسی، تقنینی و قضائی پاسخ‌های مناسب و بازدارنده به دشمنان بدهند و اتحاد و انسجام داخلی را به خوبی به نمایش گذارند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha