جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
کارگر امام جمعه خارگ

حوزه/ حجت الاسلام محمود کارگر گفت: موضوع تربیت نسل‌های آینده کودکان و نوجوانان در تراز انقلاب اسلامی، یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های نیروهای فرهنگی انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمود کارگر امام جمعه جزیره خارگ، ضمن تبریک حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه، با اشاره به روز امور تربیتی و آغاز هفته تربیت اسلامی، اظهار داشت: موضوع تربیت نسل‌های آینده کودکان و نوجوانان در تراز انقلاب اسلامی، یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های نیروهای فرهنگی انقلاب است.

حجت الاسلام کارگر افزود: پاسداری از ارزش‌های اسلامی و دستاوردهای انقلاب، برنامه‌ریزی و هماهنگی بین عملکرد عوامل تربیتی، توجه جدی معلمان در فعالیت‌های تربیتی و توجه دانش آموزان به فعالیت‌های فرهنگی از جمله اهداف ستادهای امور تربیتی است.

امام جمعه خارگ یادآور شد: یکی از بسترهای مهم در جنگ شناختی که دشمنان ملت ایران با دروغ از آن استفاده می‌کنند و آسیب تربیتی و اجتماعی درست کرده‌اند، ایجاد ناامیدی و به قهقرا رفتن نظام اسلامی است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز، گفت: ایشان به وجود ضعف‌های مهم در کشورهای بزرگ و پیشرفته دنیا مانند آمریکا، انگلیس و فرانسه از جمله در زمینه فقر و بیماری و تبعیض و نبود عدالت اجتماعی، اشاره کردند و افزودند که راه‌حلِ برطرف کردن ضعف‌ها، تخریب اصل و ریشه‌ها نیست، بلکه رویکرد درست، رفع ضعف‌ها بر اساس نگاه انقلابی است.

حجت الاسلام کارگر افزود: یکی از رویکردها، حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به صورت شایسته است و این مهم محقق نمی‌شود مگر اینکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب، آقایی دلار شکسته شود.

امام جمعه جزیره خارگ افزود: مقام معظم رهبری فرمودند: «امور اقتصادی، امروز جز مهمترین کارهاست، زیرا بدون رشد اقتصادی کار کشور پیش نمی‌رود و لازمه رشد اقتصادی هم ثبات و مهار تورم و ثبات قیمت‌ها است»، مسئله تورم نیز علاج‌پذیر است و باید مسئولان بخش‌های مختلف آن را علاج کنند.

امام جمعه جزیره خارگ با بیان اینکه توقع مردم از مسولان اقتصادی، جلوگیری فوری و جدی و برخورد با عوامل برهم زننده اقتصادی است، گفت: عقب‌ماندگی ۱۰ساله ناشی از عوامل داخلی و خارجی از جمله تحریم‌ها و کم‌کاری‌ها و بی‌عملی مسئولان وقت و شرطی‌کردن کشور به مذاکرات و وعده‌های غربی‌ها، باید با سرعت جبران شود و آرامش اقتصادی بر کشور سایه اندازد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha