یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
امام‌جمعه شبانکاره

حوزه/ حجت الاسلام پُردل درباره التهابات بازار ارز، طلا و کالا، خاطرنشان کرد: عملیات کنونی دشمن بیشتر شبیه یک کودتای اقتصادی است که با آتش تهیه عوامل داخلی و حملات خارجی در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد پُردل امام جمعه شبانکاره در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: دشمن میلیون ها دلار هزینه کرده و سرباز و تکاور تربیت می‌کند تا در آبهای نیلگون خلیج فارس دست روی سر بگذارند و با گریه تسلیم پاسداران ما بشوند این یعنی غرور، عزت، شجاعت و ایمان و اینکه فکر تعرض به ایران اسلامی را از سر خود بیرون کنید وگرنه سیلی محکمی خواهید خورد که هیچ وقت فراموش نکنید.

امام جمعه شبانکاره درباره مسئله فلسطین، بیان کرد: حمایت از فلسطین یک منطق بشری و انسانی و دینی و براساس آموزه های قرآن است و در واقع دفاع از فلسطین دفاع از آب و خاک کشورهای اسلامی و غرب آسیا است.

وی عنوان کرد: بازی جدید آژانس بین المللی انرژی اتمی در زمین آمریکا و ادعاهایی که مطرح شده شایعات و توهمات دشمن برای بهم زدن آرامش مردم است که راه به جایی نخواهند برد.

حجت الاسلام پُردل درباره التهابات بازار ارز، طلا و کالا، خاطرنشان کرد: عملیات کنونی دشمن بیشتر شبیه یک کودتای اقتصادی است که با آتش تهیه عوامل داخلی و حملات خارجی در حال انجام است.

وی افزود: تهدید ایران به تحریم بیشتر و گشودن پرونده موشکی و حقوق بشری مکمل این کودتای اقتصادی است.

امام جمعه شبانکاره بیان کرد: نشست امنیتی مونیخ نمایشی برای همبستگی لرزان غرب است و این گونه اقدامات غیرحرفه ای و تبدیل یک نشست کم خاصیت به یک سیرک سیاسی نشان از عصبانیت دشمن است.

وی درباره عفاف و حجاب، اظهار کرد: کشف حجاب برخی دختران علاوه بر آسیب اجتماعی، آسیب روحی و روانی برای خودشان نیز در پی دارد و با این کارشان نه به دین ضربه ای وارد می شود و نه برای نظام و انقلاب اسلامی اتفاقی می افتد بلکه خودشان بازیچه دست هوسرانان قرار می گیرند.

حجت الاسلام پُردل با بیان اینکه دشمن دلسوز نوجوانان و جوانان ما نیست، گفت: نوجوانان و جوانان نسبت به خون شهدا احساس مسئولیت کنند و اجازه تعرض دشمن به اعتقادات و باورهای دینی خود را ندهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha