شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رییسی رییس جمهور

حوزه/ رئیس جمهور با اشاره به برنامه دشمن برای ایجاد مشکلات اقتصادی، گفت: هرکاری که برای کشور اقتدارآفرین است انجام دهیم و باید نشان دهیم در همه زمینه ها به موفقیت رسیده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز در مراسم افتتاح فاز ۱۴ پارس جنوبی، اظهار داشت: امروز شاهد اجرای پروژه های بزرگی هستیم که منافع آن می تواند باعث فعال شدن بخش های مهمی از صنعت نفت و انرژی در کشور شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه با کالای ایرانی و طراحی و اجرای ایرانی شاهد موفقیت های بزرگی هستیم، افزود: از تلاش های صورت گرفته برای تکمیل فاز ۱۴ تشکر می کنم.

وی با اعلام اینکه این پالایشگاه نقش مهمی در صادرات ارزآوری برای کشور دارد، بیان داشت: فاز ۱۴ پارس جنوبی از جلوه های استقلال و خودکفایی است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه همه فازهای پارس جنوبی فعال هستند و فاز ۱۱ نیز به زودی فعال خواهد شد، خاطرنشان کرد: کار توسعه پارس جنوبی به همت جوانان ایرانی روی زمین نمانده است.

وی با تاکید براینکه اولویت اصلی ما استفاده سریع از میادین مشترک است، عنوان کرد: انرژی از مزیت های کشور ما است و باید بخش های مختلف فعال شوند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: فعال سازی صنایع پایین دستی پتروشیمی مهم است؛ توقف پروژه ال ان جی از سال ۱۳۹۲ خسارت هایی وارد کرده که باید جبران شود.

وی ادامه داد: مشعل های پارس جنوبی سرمایه است و باید با فعالیت های شرکت های دانش بنیان از این ظرفیت ها برای تولید استفاده شود.

رئیس جمهور ابراز کرد: پیمانکاران حمایت شوند و آنها نیز از کارگران حمایت کنند و تحت هیچ شرایطی حقوق کارگران نباید ضایع شود.

وی با تاکید لزوم توجه به مسئولیت های اجتماعی صنایع، تاکید کرد: مردم اطراف صنایع با بهره مندی از خدمات آنها از محرومیت خارج شوند.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی ابراز کرد: در کنار مدیریت تولید باید به مدیریت مصرف نیز توجه کنیم و این مهم در وزارت نفت باید فعال تر شود.

وی با اشاره به برنامه دشمن برای ایجاد مشکلات اقتصادی، یادآور شد: هرکاری که برای کشور اقتدارآفرین است انجام دهیم و باید نشان دهیم در همه زمینه ها به موفقیت رسیده ایم.

رئیس جمهور بیان کرد: کشوری که در زمینه اقتصادی قوی باشد در سایر عرصه ها نیز توانمند است و همه دستگاه ها باید در این راستا همکاری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha