دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
یوسفعلی شکری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین شکری تصریح کرد: با خون پاک خود انقلاب را به منطقه و جهان صادر کردند و اسلام را به دنیا شناساندند و منطقه را از شر آمریکا و شر داعش نجات دادند

حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت ۲۲ اسفند ماه سالروز تأسیس بنیاد شهید و بزرگداشت روز شهدا، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران اظهار کرد: روحیه شهادت‌طلبی و ایثار اولا باعث امنیت اجتماعی می‌شود. باعث تأمین امنیت در آینده و نسل‌ها می‌شود تا دشمن به راحتی جرأت تجاوز و تعدی به سرزمین و دین و عقل و اندیشه‌های جامعه را نداشته باشد.

وی افزود: این روحیه باعث می‌شود که نسل‌ها به تعبیر امیرالمؤمنین(ع) در مجد و عزت زندگی کنند. با روحیه ایثار و شهادت مشکلات جامعه یکی پس از دیگری حل شود، انسان‌ها مسئولیت‌پذیر، حق‌پذیر و عدالت‌پذیر می شوند و برای آرمان‌ها و ارزش‌های بلندی که به آن اعتقاد دارند، فداکاری می کنند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت‌های انسان‌های بزرگ و ایثارگری است که به شهادت رسیدند و با خون پاک خود انقلاب را به منطقه و جهان صادر کردند و اسلام را به دنیا شناساندند و منطقه را از شر آمریکا و شر داعش نجات دادند و حداقل الآن آمریکا در بلاتکلیفی ماندن و رفتن است که یک فشار دیگر می‌تواند آمریکایی ها را از منطقه بیرون کند. این‌ها همه به برکت خون پاک شهدای ما در ایران و منطقه بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین شکری تصریح کرد: شهدا علاوه بر اینکه از انقلاب صیانت و حفاظت کرده و آن را پیش بردند، آینده انقلاب و جامعه را هم بیمه کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha