جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
رحمانی لردگان

امام جمعه لردگان گفت: متاسفانه تبلیغات محیطی، حضور و کنترل پارک ها و مراکز عمومی برای جلوگیری از روزه‌خواری انجام نشده است و این وضعیت شایسته شهر و مردم متدین نیست و مومنین گلایه جدی دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، حجت‌الاسلام یدالله رحمانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه لردگان گفت: در ماه مبارک رمضان باید از خدا کرامت بخواهیم زیرا خداوند آبروی انسان کریم را نمی‌ریزد و کرامت وصف خاص فرشتگان الهی است.

امام جمعه لردگان با بیان اینکه کرامت یعنی نزاهت از پستی و فرومایگی، افزود: همه دستورات اسلام به انسان روح کرامت می‌بخشد، چون از ناحیه خدای کریم آمده است.

وی به نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال مهار تورم و رشد تولید اشاره کرد و ادامه داد: این نامگذاری نشان حکمت و درایت رهبری در درد و درمان شناسی جامعه است؛ درد مردم محروم و طبقات عمومی جامعه ما تورم است و درمان آن رشد تولید است.

حجت‌الاسلام رحمانی اظهار کرد: درست است که ما وظیفه داریم در طول سال به تبیین بیانات رهبر معظم انقلاب بپردازیم و راهکارهای تحقق آن را ارائه دهیم ولی باید مراقب دشمن باشیم؛ دشمن از همه مطالبات ما برای اهداف خود سوءاستفاده می‌کند.

وی ادامه داد: تصدی‌گری مردم و هدایت و نظارت دولت در عرصه اقتصاد از اهداف نظام مقدس اسلامی است، اما متاسفانه دولت‌ها از آن غفلت کردند. تا امور اقتصادی به معنای واقعی به مردم واگذار نشود و دولت از تصدی‌گری دست بر ندارند مشکل اقتصادی ما حل نخواهد شد.

امام جمعه لردگان ادامه داد: راه نجات اقتصاد از بلای تورم، رشد تولید است؛ نقش آفرینی مردم، یعنی مردم باید به صورت جدی وارد عرصه تولید شوند و دولت از آن‌ها حمایت کند و با هدایت و شفافیت منابع سرمایه‌گذاران مردمی را راهنمایی و بر تولید و رشد آن نظارت کند.

حجت‌الاسلام رحمانی اظهار کرد: مبارزه با فساد، حذف دلالان و واسطه‌های سودجوی شبکه‌های مافیای ثروت، رفع موانع تولید با مهار بانک‌ها و مراکز سرمایه، اصلاح ساختارهای اداری و طرد مدیران فاسد که راحت خریده می‌شوند از ضرورت های تحقق شعار سال است.

وی در پایان تذکری به مسئولان در کنترل وضعیت پارک و محل توقف مسافران داد و گفت: حرمت ماه مبارک رمضان رعایت نمی‌شود و بعضاً تظاهر به روزه‌خواری در شهر دیده می‌شود .

امام جمعه لردگان افزود: متاسفانه تبلیغات محیطی، حضور و کنترل پارک ها و مراکز عمومی برای جلوگیری از روزه‌خواری انجام نشده است و این وضعیت شایسته شهر و مردم متدین نیست و مومنین گلایه جدی دارند.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha