شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
مجتبی فاضل

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین فاضل با اشاره راهکار های تبلیغ نوین، گفت: قدم اول شناخت نیازها است بعد از اینکه نیازها شناسایی شد و هر نسل و جنسیتی تفکیک شد می توان با کمک از آنها برای تامین نیازها تلاش کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی فاضل، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور، در نشستی که در غرفه نهادهای حوزوی برگزار شد، گفت: نمایشگاه محل عرضه محصولات است و در سی امین سال برگزاری آن تا مقداری که توانستم بازدید کنم با حجم خوبی از محصولات فرهنگی مناسب روبرو بودم البته نیاز های این نسل جدی است و می طلبد حوزه های علمیه و همه نهادهای فرهنگی مقداری بیشتر در عرضه شناسایی نیازها و ارائه مطلوب تر فعالیت داشته باشند.

در عرصه بازی های قرآنی اسباب بازی های متناسب باید طراحی و عرضه شود

وی با اشاره راهکار های نوین به نسل جدید ادامه داد: قدم اول شناخت نیازها است بعد از اینکه نیازها شناسایی شد و هر نسل و جنسیتی تفکیک شد می توان با کمک از آنها برای تامین نیازها تلاش کرد.به عنوان مثال در عرصه بازی های قرآنی به نظر می رسد اسباب بازی های متناسب طراحی و عرضه شود. البته باید به قیمت مناسب باشد تا خانواده ها امکان بهره برداری داشته باشند. یا پیام های قرآنی در قالب خط خوش به نسل جدید ارائه شوند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با تاکید بر اینکه محصولات متناسب با افراد و سننشان باید عرضه شود، افزود: نمایشگاه بهترین فرصت برای عرضه محصولات قرآنی است.

۲۱ هزار طلبه در طرح امین آموزش و پرورش حضور دارند

وی افزود: نیازها متنوع و جدی است و آنها به صورت دائم باز تولید می شوند اگر بگویم حوزه خواهران به همه نیازها پاسخ داده است اشتباه است. امروز طرح امین که در حوزه آموزش و پرورش مبلغین حضور پیدا می کنند از راه های پاسخ به نیازها و سوالات نسل جوان است.

حجت‌الاسلام و المسلمین فاضل ادامه داد: مبلغین طرح امین در آموزش و پرورش پاسخگوی مسائل محصلین هستند. طرح مشترک آموزش و پرورش و حوزه های علمیه که بالغ بر ۲۱ هزار نفر در این طرح حضور دارند. مسئولین به تناسب حالشان نقش آفرینی کنند و دغدغه های فکری محصلین را پاسخ دهند.در مدارس بسیاری از شبهات جدی است که حضور بالنده ای از مبلغین را می طلبد در واقع جمهوری اسلامی فضایی را برای باز تعریف نقش های روحانیت ایجاد کرد.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا شده است. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha