یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان

حوزه/معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از برگزاری مراسم شب های قدر در ۴۶ بقعه متبرکه این استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان هم اکنون در بقاع متبرکه استان لرستان در حال برگزاری است، اعلام کرد: مراسم جزء خوانی قرآن کریم با حضور خواهران و برادران روزه دار از ابتدای ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه استان لرستان آغاز شده و تا پایان ماه مبارک ادامه دارد.

وی از برپایی سفره های افطاری ساده در بقاع متبرکه و امامزادگان استان خبر داد و افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۵ هزار پرس غذا در امامزادگان و بقاع متبرکه لرستان بین روزه داران توزیع شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان در ادامه از برگزاری مراسم شب های قدر در بقاع متبرکه و امامزادگان استان خبر داد و گفت: مراسم شب های قدر در حریم ۴۶ بقعه متبرکه لرستان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عباس زاده در پایان برگزاری سخنرانی توسط مبلغان، قرائت دعای جوشن کبیر و مناجات خوانی را از دیگر برنامه های ویژه شب های قدر در امامزادگان استان برای شب زنده داران برشمرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha