چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
مشاور رسانه ای سرلشکر باقری

حوزه/ سردار منصور زمانی گفت: الحمدلله نیروهای مسلح کشور در مسائل قرآنی پیشتاز هستند و این به معنای بی نیازی نیست بلکه حتما نیازهای فراوانی داریم و امیدواریم ب همگرایی فعالان قرآنی بتوانیم معارف غنی را از این کتاب پر برکت الهی دریافت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» سردار منصور زمانی مشاور رسانه ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، اظهار داشت: نمایشگاه امسال از استقبال خوبی برخوردار بود. البته سال های قبل نیز استقبال مردمی خوب بود ولی امسال الحمدلله شاهد استقبال جوانان و نوجوانان از این پدیده قرآنی بودیم که این جای سپاس گزاری دارد.

وی در ادامه با بیان آیه شریفه «إِنَّ هذَا الْقُرْآنَ یهْدِی لِلَّتِی هِی أَقْوَمُ»؛ خاطر نشان کرد: طبق فرمایش خود قرآن باید گفت این کتاب، کتاب هدایتگری است و هر موقع و هر لحظه ای که به قرآن رو بیاوریم خودمان را از آفات و بلایا واکسینه و مصون خواهیم کرد و برعکس اگر با قرآن فاصله بگیریم مبتلا به بلایا و فتنه ها خواهیم شد. امیدواریم برگزاری این نمایشگاه ها بتواند جرقه ای در دل جوانان بزند تا این نمایشگاه بتواند شروعی برای راه و مسیر قرآنی آنها باشد.

مشاور رسانه ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره فهم و تدبر قرآن گفت: امیدواریم علاوه بر خواندن و قرائت قرآن به فهم قرآن نیز دقت بیشتری داشته باشیم و این مسئله آن چیزی است که مقام معظم رهبری در سخنرانی رمضانی خطاب به جامعه قرآنی فرموده اند. ایشان به جامعه قرآنی توصیه فرمودند علاوه بر زیبا خوانی قرآن به فهم و تدبر قرآن نیز اهتمام داشته باشید. امیدواریم با تمسک به قرآن کریم بتوانیم از تهدیدهایی که بر علیه کشور ایران و اسلام وجود دارد با سربلندی و قدرت عبور کنیم.

زمانی در پاسخ به این سؤال که نیروهای مسلح از ظرفیت های نمایشگاه قرآن چه برداشت هایی می توانند داشته باشند بیان داشت: هیئت نظامی که در نمایشگاه حضور پیدا کرده است حسب دستور بالاترین مقام نظامی کشور است که ارکان مختلف فرهنگی و عقیدتی نیروهای مسلح از نمایشگاه دیدن کنند و تاکید هم داشتند با لباس فرم نظامی در این نمایشگاه حاضر شوند و به جوانان و مردم حاضر در این نمایشگاه نشان دهند نیروهای مسلح علاوه بر اینکه در عرصه امنیتی و نظامی حاضر و با اقتدار ایستاده اند و در عرصه اعتقادی و قرآنی نیز حضور فعالی دارند.

وی در پایان درباره برنامه های قرآنی نیروهای مسلح، گفت: الحمدلله نیروهای مسلح کشور در مسائل قرآنی پیشتاز هستند و این به معنای بی نیازی نیست بلکه حتما نیازهای فراوانی داریم و امیدواریم با همگرایی فعالان قرآنی بتوانیم معارف غنی را از این کتاب پر برکت الهی دریافت کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha